Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@00:11:17 GMT

ادن هازارد: برایم مهم نیست ساری چه می‌گوید

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۴۳۱۶

ادن هازارد: برایم مهم نیست ساری چه می‌گوید

ادن هازارد که در جریان پیروزی چلسی بر تاتنهام در جام اتحادیه، در ضربات پنالتی برای تیمش گلزنی کرده بود، بعد از بازی گفت به صحبت‌های ساری، سرمربی چلسی بر علیه خودش اهمیت نمی‌دهد.

به گزارش "ورزش سه"،  پیش از دیدار چلسی و تاتنهام در استادیوم خانگی چلسی، استمفوردبریج، مائوریسیو ساری، سرمربی آبی‌های لندن در صحبت‌های خود از ادن هازارد، ستاره بلژیکی تیمش انتقاد کرده و او را فاقد ویژگی‌های لازم برای رهبری تیم دانسته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هازارد که در جریان پیروزی چلسی بر تاتنهام که در ضربات پنالتی بدست آمد، یکی از پنالتی‌های تیمش را به گل تبدیل کرد، بعد از بازی گفت به صحبت‌های ساری در مورد خودش اهمیت نمی‌دهد.

 

هازارد بعد از پیروزی چلسی مقابل تاتنهام، درباره صحبت‌های ساری در مورد او، به دوربین شبکه اسکای گفت:" راستش را بخواهید اهمیت نمی‌دهد. من فقط فوتبالم را بازی می‌کنم. برایم مهم نیست که سرمربی چه می‌گوید. من فقط روی این تیم تمرکز دارم و همیشه می‌خواهم با نهایت توان در خدمت تیمم باشم. امروز هم همین کار را کردم و از خودم راضی هستم".

 

 

چلسی بعد از پیروزی مقابل تاتنهام روز 24 فوریه در فینال جام اتحادیه به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. هازارد با اعلام اینکه او و هم‌تیمی‌هایش در مقابل سیتی بازی دشواری دارند به اسکای گفت:" بازی با منچسترسیتی همیشه سخت است. سیتی و لیورپول به نظر من در حال حاضر بهترین تیمهای لیگ برتر هستند. آنها در پنج شش سال اخیر جامهای زیادی برده‌اند. ولی ما هم تیم بزرگی هستیم. پس به نظرم شانس پیروزی در فینال پنجاه- پنجاه است".

 

ادن هازارد چلسی مائوریسیو ساری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادن هازارد چلسی مائوریسیو ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۴۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف اورتون رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پر گل 0-6 در ورزشگاه استمفوردبریج در هم بکوبد و سه امتیاز شیرین را از این بازی به دست آورد. 

پالمر ستاره اول تیمش در این بازی بود که موفق شد در عرض 16 دقیقه و در دقایق 13 و 18 و 29 هت تریک کند تا نشان دهد که چلسی بهترین تصمیم ممکن را با به خدمت گرفتن او از منچسترسیتی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته گرفته است اما این پایان ماجرا نبود. 

این بازیکن موفق شد در دقیقه 64 هم یک پنالتی را وارد دروازه حریف کند اما بحث درباره این که چه کسی این ضربه پنالتی را بزند، به نکته عجیب این بازی تبدیل شد و خشم مائوریسیو پوچتینو را هم به همراه داشت. هرچند این ستاره انگلیسی نکته جالبی را در این باره مطرح کرده است. 

پالمر در گفتگو با اسکای اسپورت در این باره اظهار داشت:« دیگر بازیکنان می‌خواستند پنالتی بزنند که قابل درک بود چون بازی 0-4 بود. اما من پنالتی‌زن تیم هستم و می‌خواستم خودم بزنم. اما فکر می‌کنم که ما در این صحنه نشان دادیم که همه دوست دارند مسئولیت پذیر باشند و مشارکت داشته باشند. 

شاید از دور اینطور به نظر آمد که ما در حال بحث و حتی دعوا هستیم اما همه فقط به دنبال کمک کردن به تیم و کسب پیروزی هستند. این بحث اصلا جدی نبود و ما با اشاره به آن خندیدیم و شوخی کردیم. اما سرمربی از دست ما عصبانی شده است.»

دیگر خبرها

  • فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴
  • امکان حس کردن جو ورزشگاه برای هواداران ناشنوای نیوکاسل در بازی با تاتنهام؛ خوشحالی دن برن با زبان اشاره / فیلم
  • پالمر: در پایان مسابقه به درگیری‌مان برای زدن پنالتی خندیدیم
  • درخشش خیره‌کننده: ستاره چلسی به هالند رسید
  • ادعای جالب ستاره چلسی: شوخی بود، نه دعوا!
  • (ویدئو) خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • خلاصه بازی چلسی ۶ - ۰ اورتون؛ شاهکار مثل پالمر
  • آبروریزی در چلسی: دعوا بر سر پنالتی!
  • خلاصه بازی چلسی و اورتون + فیلم