Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ‌عتبات عالیات دانشگاه‌های کشور از ثبت‌نام ۵۲ هزار دانشجو برای اعزام به عتبات عالیات خبرداد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام فقیهی در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: اعزام دانشگاهیان به سفر زیارتی عتبات عالیات از ابتدای بهمن‌ماه شروع شده و تا نیمه دوم اردیبهشت سال آینده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ثبت‌نام بیستمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات آذرماه امسال به مدت ۱۲روز ادامه داشت و به‌خاطر استقبال دانشگاهیان و ثبت‌نام ۵۲ هزار نفر در این دوره تعداد افراد اعزام شده از ۱۲ به ۱۶ هزار نفر افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقیهی گفت: دانشگاهیان کشور امسال در قالب ۴۰۰ کاروان به سفر زیارتی عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

به گزارش ایسنا، در استان لرستان ۹۴۵ نفر ثبت نام کردند و نصف این افراد در قالب ۱۱ کاروان به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ثبت نام دانشجو عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۴۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند

حسین دستگردی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: برنامه ریزی برای سفر عمره زائران خراسان جنوبی اعزام دو کاروان ۸۵ نفره بوده است.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه یکی کاروان دیروز چهارم اردیبهشت ماه با پرواز از شهرستان زاهدان به این سفر معنوی اعزام شدند، گفت: این کاروان از خواهران و برادران اهل سنت ما بودند.

دستگردی ادامه داد: برنامه ریزی بر این است که یک کاروان ۸۵ نفره دیگر روز ۱۳ اردیبهشت ماه با پرواز از فرودگاه مشهد به عمره مفرده اعزام شوند که این زائران اهل تشیع هستند.

وی با تأکید بر اینکه زائران خراسان جنوبی اول به مدینه مشرف می‌شوند و بعد از آن به مکه و زیارت خانه خدا خواهند رفت، ادامه داد مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز خواهد بود که پنج روز را در مکه و پنج روز را در مدینه خواهند بود.

مدیر حج و زیارت خراسان چنوبی یادآور شد: امیدواریم همه زائران خراسان جنوبی در صحت و سلامت و با یک زیارت مقبول اعمال عمره مفرده خود را انجام داده و به وطن برگردند.

دستگردی یادآور شد: زمان اعزام زائران حج تمتع هنوز به صورت دقیق مشخص نیست ولی به احتمال قوی دهه اول خردادماه خواهد بود.

کد خبر 6087223

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان خودرویی غیرت از مشهد به سبزوار
  • اعزام ۸ کاروان حج تمتع از کرمانشاه به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • اعزام کاروان زیارتی زائراولی‌های کربلای معلی ازشهرجدیدرامشار
  • اعزام یک کاروان ۸۵ نفره از گلستان به سفر حج عمره
  • اعزام بیش 83 هزار زائر در حج 1403 
  • اعزام ۸۵ نفر از استان همدان به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان ۸۵ نفره از استان همدان به سرزمین وحی
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو