Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@09:50:18 GMT

رازگشایی از معمای قتل در نوشهر + عکس

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۴۹۱۸

رازگشایی از معمای قتل در نوشهر + عکس

حوادث رکنا: جوان کارگر کجوری به هویت محمد محمدی 25 ساله اهل روستای کینج در یک نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی کشته شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، عامل چاقو کشی و فرد ضارب که پس از اقدام به جنایت خونین خود در یکی از پلاژهای معروف ساحلی نوشهر از محل حادثه بلافاصله متواری شده بود با تلاش و اقدامات خاص اطلاعاتی ماموران انتظامی این شهرستان در کمتر از 72 ساعت در یکی از شهرهای غربی مازندران در مخفیگاهش شناسایی و در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درهمین رابطه فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر با تایید این مطلب از شناسایی و دستگیری متهم به نزاع و درگیری و عامل چاقوکشی و قتل جوان ۲۵ ساله در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ محمدی افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری منجر به چاقوکشی بین دو جوان روز دوشنبه اول بهمن ماه یکی از طرفین درگیری، جوان ۲۵ ساله به علت شدت خونریزی و جراحات وارده جان باخت. 
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، اظهار داشت : با وقوع قتل متهم به نزاع و درگیری و عامل قتل در عملیاتی پلیسی در یکی از شهرستان های غرب استان دستگیر و در بازجویی های فنی پلیس به قتل اقرار کرد . 
این فرد پس از تشکیل و تکمیل پرونده انتظامی جهت ادامه مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شهرستان شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه قتل پلیس اخبار حوادث قتل جوان عکس حوادث نوشهر نزاع و درگیری نوشهر عکس مرد فیلم مشهد پرونده ویدیو ها جوان کشته سرقت دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مجروح در نزاع خانوادگی

نزاع خانوادگی در جنوب کرمان ۴ مجروح به جا گذاشت.

به گزارش خراسان ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان  از وقوع یک نزاع خانوادگی در این  شهرستان خبر داد و انگیزه ضارب را اختلافات خانوادگی ذکرکرد. قاضی مصیب آسیابانی در تشریح جزئیات این  حادثه  اظهار کرد: پس از دریافت  گزارشی مبنی بر تیراندازی در این شهرستان ،بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت .

وی ادامه داد:در  همان دقایق اولیه با حضور نیروهای انتظامی و دستور دادستانی، متهم شناسایی و دستورات قضایی  ویژه  جهت دستگیری ضارب صادر شد. 

وی افزود: چهار مجروح این  حادثه به بیمارستان منتقل شدند که  خوشبختانه حال عمومی تمامی مصدومان خوب گزارش شده است. 

این مسئول قضایی گفت:در تحقیقات اولیه مشخص شد متهم در منزل مسکونی اش ، پس از مشاجره لفظی به سمت افراد خانواده خود شامل پدر و سه نفر دیگر از بستگان همسرش تیراندازی  و از صحنه جرم فرار می کند .

در خور ذکر است ، مقامات قضایی و امنیتی طی یک سال گذشته چندین بار درخصوص در دسترس بودن سلاح گرم هشدار داده و در حادثه اخیر نیز  ناتوانی در کنترل خشم آنی و در دسترس بودن سلاح گرم نقش برجسته ای در وقوع این حادثه داشته است .

دیگر خبرها

  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان
  • بیش از ۷۲ هزار معاینه بالینی پزشکی قانونی در آذربایجان‌غربی ثبت شد
  • ۴ مجروح در نزاع خانوادگی
  • دستگیری عوامل درگیری تفرجگاه سکوتپه ساری