Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سالاری امام جمعه شهرستان عنبرآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان ضمن توصیه به تقوای الهی گفت: یکی از صفات بارز حضرت فاطمه زهرا (س) عصمت ایشان است که وی را بعنوان الگویی مناسب متمایز ساخته است.

وی افزود: روز قیامت هر کس گناهش کمتر باشد به ائمه اطهار نزدیکتر و هر کس گناهش بیشتر باشد از آن‌ها دورتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر از مردم و عوامل برگزاری جلسات فاطمیه اول در شهرستان ابراز داشت: جا دارد در فاطمیه دوم با همکاری مردم ولایتمدار، این مراسم مهم، با شکوه برگزار شود.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: اگر مبارزه مستمر حضرت زهرا (س) نبود، ایدئولوژی شیعه بر این پایه استوار نبود و مانند آل سعود، شیعه امروز در مقابل استعمارگران سر تسلیم فرود می‌آورد لذا همه ما موظفیم، امروز پشت سر رهبر معظم انقلاب بایستیم.

امام جمعه عنبرآباد با تبریک آزادی خبرنگار شبکه پرس تی وی عنوان داشت: جرم خانم مرضیه هاشمی این است که سی سال از کرامت انسانی گزارش و از انقلاب اسلامی دفاع می‌کند که این کار، خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی شده است.

وی با گرامیداشت ایام الله دهه فجر افزود: بازخوانی واقعیت‌های رژیم گذشته و انقلاب در دهه فجر برای جوانان، وظیفه همه دستگا‌ه ها است.

حجت‌الاسلام سالاری ابراز داشت: استقلال فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران است، اما در ایجاد عدالت اجتماعی بایستی بیشتر کار شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ما ملت خوبی است گفت: مسئولین باید تلاش کنند حداقل مسیر حرکت آنها در خدمت رسانی، به سمت الگوی مدیریتی امام علی (ع) باشد نه اینکه به سمت تجمل گرایی قدم بردارند.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: انقلاب اگر به سمت اهدافش حرکت داده شود، انقلاب حفظ می‌شود و زمان امروز به مراتب از هر نظر با زمان شاهنشاهى فرق دارد و بهتر است، اما باید بیشتر کار شود و بنابر نظر مقام معظم رهبری، موتور علمی کشور نباید کند یا متوقف بشود.

وی افزود: خواهش میکنم از همه مردم و مسئولین، نسبت به قاچاق سوخت، سختگیر باشند و جلوی این مسیر غیر قانونی و دزدی که معارض با سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است گرفته شود.

حجت الاسلام سالاری عنوان کرد: طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی که یک دهه درباره آن صحبت شده، تاکنون فراتر از مرحله طرح نرفته و ان شاءالله این طرح امضا نشود، چون فضای بازی برای افرادی که کانون قدرت و ثروت هستند ایجاد می‌شود.

امام جمعه عنبرآباد گفت: مشکلات در شهر زیاد است خصوصا بحث بیمارستان عنبرآباد، که هر مسئول کشوری وارد شهر میشود فقط به پروژه نگاه می‌کند، قول می‌دهد و می‌رود باید دانشگاه علوم پزشکی، نماینده مردم، فرماندار شهر کمک کنند تا این طرح که نیاز واجب مردم منطقه است تکمیل شود.

وی در پایان ضمن توصیه به  اسراف نکردن گفت: طرح خوبی را اداره برق عنبرآباد انجام میدهد مبنی بر شستشوی مجانی کولر‌های گازی به جهت پایین آمدن مصرف برق در تابستان که جا دارد همه مردم همکاری لازم را بنمایند.

انتهای پیام/ی

انقلاب اگر به سمت اهدافش حرکت داده شود،  حفظ می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است

سید احمد پورفرجی رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان با اشاره به آیه صریح "فبشّر عباد الّذین یستمعون القول فیتّبعون احسنه" و با تأکید بروز اختلاف در جبهه انقلاب بر سر ماندن یا نماندن شهردار اهواز اظهار کرد: حضور آقای امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای ارزشی و انقلابی شده است بالاخره وی خواهد رفت چه در زمان کوتاه مدت و چه بلند مدت؛ ولی اختلافات داخلی ایجاد شده بین نیروهای انقلابی ماندگار می‌شود و فراموش نخواهد شد.

پورفرجی با تاکید بر اینکه "ما نباید شهر را فدای یک نفر کنیم"، بیان کرد: نگاه شورای ائتلاف به فرد نیست بلکه نگاه ما به مردم و مطالبات مردمی است و از این رو ما ملزم به انجام نقد منصفانه برای رضای خدا و مطالبات مردم هستیم. تکلیف شرعی این نیست که ما تلاش کنیم یک نفر را در شهر نگه‌داریم، بلکه تکلیف ما این است که کلانشهر اهواز باید در شأن مردم باشد.

اعضای غایب شورا مقصرِ اختلال در خدمات‌رسانی به مردم

وی گفت: البته آنچه ما در میدان مشاهده می‌کنیم نشان می‌دهد که کار خاصی برای شهر اهواز انجام نشده، و فضای عمرانی و خدمات شهری موجود زیبنده کلانشهر اهواز نیست، و باید در این زمینه تجدید نظر انجام شود. حالا این تجدیدنظر یا باید توسط شهردار انجام شود و یا اینکه مدعی‌العموم یا استاندار به این موضوع ورود کنند تا این مسئله در یک بازه زمانی حل شود که یا شهردار استعفا دهد و یا اینکه به صورت دیگری مشکل حل شود.

وی با اشاره به غیبت برخی اعضای شورای شهر در جلسات شورا گفت: در حال حاضر به دلیل غیبت برخی از اعضا لوایحی بر زمین مانده و مورد تصویب قرار نگرفته است و چنین رویکردی که از سوی این افراد دنبال می‌شود به هیچ وجه شایسته‌ی مردم اهواز نیست چرا که در خدمات‌رسانی به مردم اختلال ایجاد کرده است و در این زمینه اعضای غایب شورای شهر مقصر هستند.

پورفرجی همچنین با بیان اینکه مردم اهواز نسبت به آبگرفتگی‌های اخیر معترض هستند، ادامه داد: علی‌رغم بودجه‌های کلانی که برای رفع معضل آبگرفتگی در اهواز اختصاص یافته است اما این مشکل هنوز به قوت خود باقی است و موجبات نارضایتی شدید مردمی را فراهم کرده است. این معضل باید هر چه سریعتر و به صورت زیربنایی حل شود.

وی با بیان اینکه تمامی اعضای شورای شهر برای ما محترم هستند، خاطرنشان کرد: باید این موضوع را قبول کنیم که در حوزه‌های عمرانی و خدمات شهری اقدام قابل توجهی در کلانشهر اهواز انجام نشده است که این اشکال به شهرداری اهواز برمی‌گردد.

مدیر ناتوان باید کنار برود

پورفرجی گفت: اگر مدیری به دلایل مختلف نظیر بیماری یا ناتوانی؛ تعللی در خدمت به مردم داشته باشد، باید شخصا این موضوع را به مافوق خود اعلام کند که نمی‌تواند به مسوولیت ادامه دهد. چرا که مدیران شرعا مکلف به خدمت به مردم هستند و اگر چنین مدیرانی در استان داریم باید خودشان از مدیریت کناره‌گیری کنند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی خوزستان بیان کرد: در مورد شهردار اهواز نیز حرف ما این است که با توجه به اینکه شهردار از خانواده معظم شهداست و دیدگاه انقلابی دارد، از نظر وجدانی، عقلی و شرعی در برابر شهدا مسئول است و باید به این سوال جواب بدهد که آیا مسئولیت شهرداری را به نحو مطلوب انجام داده است؟

وی تصریح کرد: همه مدیران باید بدانند که "جایگاه مدیریتی" در حکم یک امانت محسوب می‌شود که مردم و نظام اسلامی به یک مدیر عطا کرده است و دین اسلام، قرآن، اهل بیت، امام امت و رهبر معظم انقلاب به ما یاد داده‌اند که انسان یا نباید مسوولیتی را بپذیرد و یا اگر مسوولیتی را قبول کرد باید با تعهد، ایثار و به صورت شبانه‌روزی به مردم خدمت کند.

پورفرجی گفت: یکی از موضوعات بسیار مهمی است که باید به آن اشاره کرد موقعیت و جایگاه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در کشور و استان خوزستان است البته مردم از نقش و جایگاه شورای ائتلاف استان در بین مردم و مسئولین آگاه هستند.

وی با بیان اینکه این تشکیلات به خاطر مردم ایجاد شده است، افزود: اعضای شورای ائتلاف نیز کاملا به وظایف خود آشنا هستند و می‌دانند که باید مطالبات مردمی را در حوزه‌های عمرانی،اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی ،بهداشت و...مورد پیگیری قرار دهند.

پورفرجی ادامه داد: مردم نیز باید بدانند که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر اساس شرح وظایفی که دارد بدون هیچ ملاحظه‌ای از حقوق آنان دفاع می‌کند و هیچگاه از رسالتی که بر عهده دارد کوتاه نخواهد آمد چرا که هدف این شورا خدمت به مردم است و اگر انتقادی از مسوولین صورت می‌گیرد، برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی و خدمت‌رسانی به معنای واقعی کلمه به مردم است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899337

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • همه دستگاه ها در کنار یکدیگر باید مجری عدالت باشند
  • ۳۴ درصد مردم از کارت جایگاه داران استفاده می‌کنند
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • دشمن در تلاش برای ایجاد دوگانگی و اختلافات قومی و مذهبی است
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است