Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- محمود شالويي با صدور حکمي، محمد فضلي را به عنوان مسئول جديد راوبط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران منصوب کرد.

 به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درساري، پس از انتصاب عباس مهدوي به سمت «مديرکل روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مازندران» توسط احمد حسين‌زادگان استاندار مازندران، محمود شالويي با صدور حکمي محمد فضلي را به عنوان مسئول جديد روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

          
در متن حکم شالويي آمده است:         
«همکار گرامي، آقاي محمد فضلي     
با سلام  
به موجب اين ابلاغ به عنوان مسئول روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي منصوب مي‌شويد. اميد است با اتکال به خدواند متعال در انجام امور محوله موفق و مويد باشيد. 
محمود شالويي     
مديرکل»
گفتني است فضلي فعال در عرصه هنرهاي نمايشي و دانش آموخته‌ي رشته تئاتر در مقطع کارشناسي ارشد با گرايش ادبيات نمايشي است و در کارنامه‌ي سازماني خود، مسئوليت واحد هنرهاي نمايشي و کارشناس امور هنري اداره کل، مديريت مجتمع فرهنگي و هنري ساري، مدير اجرايي چندين دوره جشنواره تئاتر استان مازندران، مديرمسئول بولتن هشتمين جشنواره بين المللي فيلم وارش، مديرمسئول بولتن‌ جشنواره‌هاي تئاتر استان مازندران، عضو شوراي ارزشيابي و نظارت بر نمايش استان، عضو شوراي صدور پروانه ساخت و اکران فيلم کوتاه مازندران، عضو شوراي ارزشيابي و نظارت بر آموزشگاه‌هاي آزاد هنري استان و مسئوليت دبيرخانه دائمي جشنواره تئاتر مازندران را نيز برعهده داشته است.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تغيير در روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت

پوریا جلالی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در نشست صمیمی با هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر و رسانه که به همت دستیار مردمی‌سازی فرمانداری کنگاور در این شهرستان برگزار شد، گفت : نگاه ما به شهرستان‌ها یک نگاه ویژه است و با توجه به ظرفیت‌های موجود در کنگاور تلاش می‌کنیم که جشنواره‌هایی را به میزبانی این شهرستان برگزار کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه اداره ارشاد پدر معنوی اهالی فرهنگ و هنر و رسانه است، خاطرنشان کرد: ما از آثاری که با ارزش‌ها و فرهنگ جامعه منافات نداشته باشد حمایت می‌کنیم. 

جلالی در ادامه با بیان اینکه کرمانشاه می‌تواند میزبان بزرگترین رخداد‌های بین‌المللی باشد، اذعان داشت: در تلاش هستیم با ایجاد هماهنگی‌های لازم دهه فرهنگ کرمانشاه را در اروپا به میزبانی ایتالیا یا فرانسه برگزار کنیم و در همین راستا همه شهرستان‌های استان نیز حضوری موثر خواهند داشت و آثاری که به مفاهیم مقاومت و اربعین حسینی (ع) اشاره داشته باشند، در این جشنواره بین‌المللی ارائه و آثار برتر تجاری و به صورت انبوه تولید می‌شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • اعلام اجرای عمومی آثار چهاردهمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی 
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: قیمت بلیط کنسرت‌ها به زیر یک میلیون تومان کاهش می‌یابد
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود