Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع تیم ملی فوتبال ایران می گوید الان زمانی است که باید تمام موفقیت‌ ها و بردهای قبلی را فراموش و فقط به بازی با ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا فکر کنیم.

طرفداری - مرتضی پورعلی گنجی، در خصوص پیروزی 3 بر 0 تیم ملی فوتبال ایران مقابل چین در یک چهارم نهایی جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا گفت:

خوشبختانه توانستیم یک برد قاطع و بزرگ کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه نشان داد موقعیت های زیادی داشتیم و خوشبختانه به خواسته خودمان هم که برد بود رسیدیم.

به نقل از مهر، مدافع تیم ملی فوتبال ایران درباره بالا رفتن سطح توقع هواداران و انتظار آنها برای قهرمانی در جام ملت های ۲۰۱۹ آسیا افزود:

از همان ابتدای جام تلاش کردیم بازی به بازی پیش برویم. الان هم باید تمام بردهای قبلی خود در جام ملت ها را فراموش و تنها به بازی با ژاپن فکر کنیم. دیدار با ژاپن مهمتر از فینال است و باید بهترین عملکرد خود را در این بازی به کار بگیریم.

وی درباره بسته ماندن دروازه تیم ملی فوتبال ایران در بازی های قبلی اظهار داشت:

خدا را شکر این اتفاق افتاد. درباره این موضوع هم باید بگویم علیرضا بیرانوند با پنالتی ای که در بازی با عمان گرفت خیلی به تیم کمک کرد. پس از همان بازی هم دست و روی علیرضا بیرانوند را بوسیدم. من از کودکی با بیرانوند بزرگ شدم و می دانم برای امروزش چه سختی هایی کشیده است. علیرضا معرکه است.

پورعلی گنجی درباره انتقاداتی که پیش از این از کادرفنی تیم ملی و شخص کارلوس کی روش می شد تصریح کرد:

تلاش ما این بود که به جمع چهار تیم راه یابیم. پس از این هم تلاش می کنیم تا به شیرینترین اتفاق برسیم. آقای کی روش هشت سال با تیم ملی بوده است و می بینیم که چقدر زحمت کشیده است. حالا وقت دوستی هاست و امیدواریم بازهم نتیجه لازم را در ادامه راه بگیریم تا دل مردم را با تیم متحدی که داریم شاد کنیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتسال قرقیزستان در گروه C جام ملت‌های آسیا شگفتی‌ساز شد و ضمن حذف ژاپن و  قهرمان دوره گذشته، در جایگاه دوم قرار گرفت تا حریف تیم ملی ایران در مرحله یک چهارم نهایی شود؛ دیداری که از ساعت 12:30 فردا چهارشنبه (به وقت تهران) برگزار خواهد شد.

لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی قرقیزستان در نشست خبری قبل از دیدار مقابل تیم ملی ایران گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم. ایران تیم بسیار بزرگی است و می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.

او ادامه داد: کاری که ما تا این مرحله کردیم، برای خیلی‌ها فراتر از انتظار بود و بالاتر از آن ظاهر شدیم. ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.

مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که فردا انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • العین -یوکوهاما، آماده برای جنگ بر سر جام نقره‌ای
  • صعود نماینده ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • تمرینات سخت و اختصاصی ستاره‌های مصدوم پرسپولیس
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • پورعلی‌گنجی دوباره پیراهن شماره هشت پوشید
  • برنات: مثل بازی با ژاپن، مقابل ایران هستیم