Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@04:26:38 GMT

واژگونی خودرو در رفسنجان جان زوج جوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۵۷۱۲

واژگونی خودرو در رفسنجان جان زوج جوان را گرفت

سید محسن مرتضوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این حادثهصبح امروز ساعت 10 و 44 دقیقه در محدوده روستای کبوترخان اتفاق افتاد.
وی با بیان اینکه این خودرو سه سرنشین داشت افزود: متأسفانه زن و شوهر جوان حین حادثه بر اثر شدت جراحات در دم جان باختند و تنها مصدوم این حادثه هم دختربچه یک ساله بود که با آمبولانس 115 کبوترخان به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضوی یادآور شد: شامگاه چهارشنبه گذشته نیز در همین محور خودروی پراید واژگون می شود که بر اثر واژگونی خانم 60 ساله جان خود را از دست داد و 5 مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) اعزام شدند.
وی توصیه کرد: رانندگان در زمان رانندگی از سرعت غیر مجاز بکاهند ضمن اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا با سلامت به مقصد برسند.
7433/ 5054
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بیمارستان خودرو زن و شوهر قوانین راهنمایی و رانندگی جان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز، دوشنبه سوم اردیبهشت طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران زمین، بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • تصادف در جاده حیران با ۵ مصدوم
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران