Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه عزت و استقلال ابران، ثمره انقلاب اسلامی است، گفت: تحریم ها مانع اصلی پیشرفت کشورهستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ، به نقل از مرآت، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه با توجه به بدعهدی های آمریکا در خصوص برجام گفت: کسانی که قول می دهند و به آن عمل نکرده و پایبند نیستند ارزش حیات ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران از هیچ تهدیدی ترس و و اهمه ای ندارد اظهار کرد: قدرت و هوشیاری بالا ملت ایران باعث ایجاد ترس در دشمنان و عدم اجرای نقشه های آنان می شود.
 

عبدوس در ادامه با توجه به اقتدار مسلمانان که محور اصلی پیشرفت جامعه است افزود: کشور ایران به عنوان یک قدرت مسلم برجهان است که هیچ کشوری نمی تواند آن را تهدید کند.

وی مطرح کرد: در طی8 سال دفاع مقدس کشور ایران با کمبود تجهیزات نظامی توانست پیروز میدان باشد و با توکل بر خدا پیشرفت های بسیاری را در تمامی عرصه ها کسب کند.

امام جمعه موقت سمنان اظهار کرد: ملت ایران پاسخ هر تهدید دشمنان را با موشک می دهد، و باید پاسخ عهدشکنان را طوری دهیم که احساس وحشت کنند.

عبدوس با اشاره به چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، گفت: 40 سال از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد که تلاش و اقتدار مردم ایران باعث آبادانی و رشد کشور شده است و هر روز باید دستاوردهای بدست آمده انقلاب اسلامی را تبین کرد.

وی تصریح کرد: مردم  ایران از 40 سال گذشته تا کنون به ندای رهبرشان گوش فرا می دهند، که برای عزت و استقلال کشور انقلاب کردند؛ انقلاب جمهوری اسلامی ایران برای آب، برق و گاز و ... نبود.

امام جمعه موقت سمنان در ادامه ابراز داشت: مسلمانان باید جواب دندان شکن به دسیسه ها وتهدیدات دشمنان بدهند تا آنان با یادآوری از نام اسلام دچار ترس و وحشت شوند.

عبدوس با اشاره به اینکه  سرعت پیشرفت کشور 11 برابر کشورهای دیگر است بیان کرد: تحریم ها مانع اصلی پیشرفت کشور هستند که با این وجود ملت ایران با همدلی خود هیچ نگرانی از این بابت به دل خود راه نداده اند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های شیاطین را نقش بر آب کرد

امام جمعه شهرستان خوی گفت: جن و انس شیاطینشان با هم متحد شدند، فکرهایشان را روی هم گذاشتند تا اسلام را از بین ببرند اما حضرت امام(ره) و پیروزی انقلاب اسلامی تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز _جمعه دهم فروردین_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی اظهار کرد: تقوا یعنی اوامر را انجام بدهید، نواهی را ترک کنید و در این راستا یکی از مصادیق اوامر، رأیی بود که مردم در فروردین سال ۱۳۵۸ به امر امام (ره) پای صندوق‌های رأی آمده و به نظام مقدس جمهوری اسلامی، رأی آری دادند؛ این می‌شود تقوا.

وی افزود: در سال‌های ۸۰ تا ۹۰ در فضای دانشگاه‌های کشور شبهه‌ای خیلی فرا گیر بود که می‌گفتند مردم ایران در دوازده فروردین ۵۸ می‌دانستند چه نمی‌خواهند، می‌دانستند شاه را نمی‌خواهد اما نمی‌دانستند چه می‌خواهند اما بزرگان ما همان موقع توضیح دادند که مردم هم نه را می‌دانستند که در این راستا طاغوت را نمی‌خواستند و هم بله را می‌دانستند.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: مهم‌ترین اتفاق قرن گذشته از بعد منفی، تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی بود که در قلب کشورهای اسلامی این غدّه‌ی سرطانی ایجاد شد؛ جن و انس شیاطینشان با هم متحد شدند، فکرهایشان را روی هم گذاشتند چه کار کنیم اسلام را از بین ببریم؟ گفتند باید یک مرکزیتی داشته باشد، و آن اسرائیل است اما ۲۲ بهمن ۵۷ آمد تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرد.

قاسم‌خانی با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر نیز تصریح کرد: مناسبت دیگر ایام شهادت مولای ما امیرالمومنین و ایام و لیالی قدر و شب ۱۹ و شب ۲۱ و شب ۲۳ است، اتصالمان را در این شب‌ها با پروردگار مهربان با امیرالمؤمنین با امام زمان محکم‌تر کنیم، دعای فرج را هرچه می‌توانیم، بخوانیم، سوره قدر را هر چه می‌توانیم بخوانیم و از بیانات علما در این شب‌ها بیشتر بهره ببریم.

وی ادامه داد: هرکس این شب‌ها را با بحث و مذاکره علمی زنده بدارد، فضیلت این کار بیشتر است.

کد خبر 740192

دیگر خبرها

  • دوازدهم فروردین؛ روز تثبیت نظام اسلامی
  • پیروزی انقلاب اسلامی دسیسه‌های شیاطین را نقش بر آب کرد
  • لزوم رعایت حرمت ماه رمضان و شهادت امام علی(ع) در روز طبیعت
  • ایران اسلامی در حال فتح قله‌های پیشرفت است
  • روز قدس امسال دیدنی خواهد بود
  • تحریم‌های آمریکا مانع روابط بانکی و توسعه تجاری اسلام‌آباد-تهران است
  • ایستادگی فلسطین در برابر اسرائیل با الگوگیری از انقلاب اسلامی
  • پیشرفت کشور باید بر اساس الگوی اسلامی و ایرانی باشد
  • هوشیار باشیم توطئه انشقاق بین مردم و نظام عملیاتی نشود
  • نتایج پویش مهر از اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام می‌شود / ثبت‌نام بیش از ۵۰۰ هزار دانش‌آموز