Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به اینکه کشورهای متعددی در مقابل ظلم دولت‌ها قیام کرده‌ا ند،گفت: استعمارگران جهانی از قیام ملت‌ها در مقابل دولت‌های ظالم و دست نشانده آنها هراس دارند. ۰۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، آیت‌الله محمد حجتی در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد آزادی را از مردم ایران بگیرد، اظهار داشت: آمریکا با وارد کردن انواع تحریم‌ها، قصد خسته و ناراضی کردن مردم از نظام را دارد‌ که امروز یکی از آن شرایطی است که ملت ایران در مقابل تمام سختی ‌های اقتصادی و تحریم‌ها مقاومت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان اسلام از در صحنه بودن مردم ایران هراس دارند، عنوان کرد: هوشیاری مردم به‌دلیل رسوخ اسلام در کشورها سبب بیداری بسیاری از ملت‌ها در مقابل ظلم و جور استکبارستیزان شده که این اتفاق و حادثه بزرگی در سراسر جهان است.

امام جمعه موقت بوشهر: القای ناامیدی در جامعه اهداف آمریکا را محقق می‌کندامام‌جمعه ارومیه: مسئولان مقابل توطئه و کارشکنی‌های دولت‌های غربی به ویژه آمریکا ایستادگی کنندخطیب جمعه ایلام: راه مبارزه و پیروزی در مقابل آمریکا "نگاه به توان داخلی" است

وی با اشاره به اینکه مردم باید سخاوت و بخشش را از حضرت زهرا( س) الگو بگیرند، بیان کرد: بیست و پنجم ذی‌الحجه یادآور روزی است که حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) برای بهبود بیماری حسنین سه روز، روزه گرفتند و از قضا هر سه افطاری آن را به نیازمندان بخشیدند و در این روز سوره «هل اُتی» در شأن اهل بیت(ع) عصمت و طهارت نازل شد.

امام جمعه موقت کرمانشاه حضرت زهرا(س) را مادر تمام انسان‌ها دانست و گفت: فاطمه(س) بانویی است که در ایمان و عقیده، فکر و اندیشه، عمل به وظایف واجب و رفتار و کردار الگویی مناسب برای زنان و مردان است.

وی به جایگاه حضرت زهرا(س) به عنوان همسر ولایت و دختر نبوت اشاره کرد و افزود: فاطمه(س) به رغم ساده زیستی و شأن و شوکت معرفت افزا در عرصه زندگی اجتماعی یک همدم و مونس حقیقی در مسیر امامت و رهروی امام علی(ع) است.

حجتی با اشاره به نجیب بودن دختران و زنان، بر بحث هم کفو بودن دختر و پسر در امر ازدواج تاکید و خاطرنشان کرد: باید جوانان به این مسئله توجه داشته باشند که ازدواج ترکیبی است نه مخلوطی و علت اینکه سرانجام برخی از ازدواج‌ها عاقبت خوشی ندارد همین موضوع است.

وی افزود: براساس اسلام، دختر و پسر باید هم کفو باشند که مهمترین آن این است که میل ترکیبی در بین زن و شوهر وجود داشته باشد، اما این هم کفو بودن دارای شرایط دیگری هم هست، همچون اینکه باید زن و شوهر از نظر اندیشه، دین و فرهنگ همدیگر را درک کنند و این را بدانند که سطح شعور به مدرک نیست بلکه به درک است.

وی به رخدادهای تقویم در هفته آینده اشاره کرد و گفت: برگزاری انتخابات اولین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران در سال 1358، برگزاری رفراندوم تحت عنوان انقلاب سفید در سال 1341، تهاجم گروهک ضد انقلاب مسلح به شهر آمل، روز جهانی گمرک، روز کمک به جذامیان، شهادت سردار رشید اسلام حسن باقری و به توپ بستن مجلس به فرمان محمدعلی شاه قاجار از جمله مناسبتهای هفته آینده است.

انتهای پیام/ن

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی صبح امروز _سه شنبه چهارم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای برگزاری ستاد یادواره شهدا، اظهار کرد: حضور در یادواره شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی و فرصتی برای زنده نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش‌هایی است که شهدا برای آن‌ها جان خود را فدا کردند.

وی افزود: یادواره شهدا نمادی از وحدت و همبستگی مردم در برابر دشمنان و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه آران و بیدگل با تاکید بر محتوای صحیح برنامه‌های یادواره‌ی شهدا و انتقال پیام‌های صحیح به مخاطبان، خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین و جذاب برای انتقال مفاهیم، مشارکت فعال خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ایجاد فضایی معنوی و عرفانی، توجه به نکات اخلاقی و احترام به مقام شهدا باید از محورهای مهم این یادواره باشد.

سلیمانی تاکید کرد: از دست‌اندرکاران یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل تقاضا می‌شود روایت‌گری در مورد پیام مهم شهدا و خاطرات آن‌ها، تجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، پخش فیلم و عکس از شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهدا و نوحه‌خوانی در مورد مقام و جایگاه شهدا باید در اولویت مسئولان برگزاری یادواره‌ها باشد.

وی اضافه کرد: یادواره یعنی به یاد بیاوریم که چگونه شهدا با ایمان راسخ و اراده پولادین بر آرمان‌ها و ارزش‌های خود ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه آران و بیدگل با دعوت از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌ی معظم شهدا برای شرکت در این مراسم، تاکید کرد: امروزه دشمن تلاش دارد تا با جنگ نرم به اسلام ضربه وارد کند، بنابراین مردم باید در تمام عرصه‌ها هوشیار باشند و با همان روحیه هشت سال دفاع مقدس، با مهارت و توانی که دارند با ابزار یزیدیان زمانه مقابله کنند.

به گزارش ایمنا، یادواره شهدای کارگر و معلم شهرستان آران و بیدگل با همکاری اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شهرداری، اداره آموزش و پرورش، اتاق و بسیج اصناف، حوزه بسیج اداری و کارگری، حوزه بسیج خواهران کوثر و توسط حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل با عنوان «شب‌های پر ستاره» چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۰:۰۰ در گلزار شهدای حرم مطهر حضرت محمد هلال بن علی (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر 747103

دیگر خبرها

  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • کشتار غیر مجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • شعار سال، یک دستور عملیاتی است
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • دشمن، دل‌بسته‌ جنگ فرهنگی و ادراکی است