Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@01:59:49 GMT

مرگ زوج جوان در واژگونی خودرو

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۶۰۰۴

مرگ زوج جوان در واژگونی خودرو

واژگونی خودرو در رفسنجان مرگ زوج جوانی را رقم زد .

سید محسن مرتضوی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی رفسنجان اظهار داشت: این حادثه صبح امروز ساعت 10 و 44 دقیقه در محدوده روستای کبوترخان اتفاق افتاد.

---

وی با بیان اینکه این خودرو سه سرنشین داشت افزود: متأسفانه زن و شوهر جوان حین حادثه بر اثر شدت جراحات در دم جان باختند و تنها مصدوم این حادثه هم دختربچه یک ساله بود که با آمبولانس 115 کبوترخان به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) رفسنجان اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرتضوی یادآور شد: شامگاه چهارشنبه گذشته نیز در همین محور خودروی پراید واژگون می شود که بر اثر واژگونی خانم 60 ساله جان خود را از دست داد و 5 مصدوم دیگر با آمبولانس به بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) اعزام شدند.
وی توصیه کرد: رانندگان در زمان رانندگی از سرعت غیر مجاز بکاهند ضمن اینکه قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا با سلامت به مقصد برسند./ ایرنا 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۶۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی پژو ۲۰۶ با یک فوتی و یک مجروح در میانه

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در بخش کندوان به سمت شهرستان کوثر، بلافاصله مأموران انتظامی به همراه عوامل امدادی برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران و عوامل اورژانس در محل حادثه مشخص شد، خودرو مذکور که پدر و پسر بوده واژگون، که متأسفانه در اثر این حادثه پدر خانواده فوت و فرزند وی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میانه با بیان اینکه علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس شهرستان در دست بررسی است، از رانندگان درخواست کرد: هنگام رانندگی از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین تجاوز به چپ خودداری کنند و در مواقعی که احساس خستگی و خواب آلودگی می‌کنند در مکانی امن توقف کرده و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازند تا شاهد چنین اتفاقات ناگواری نباشیم.

کد خبر 6064437

دیگر خبرها

  • واژگونی پژو ۲۰۶ با یک فوتی و یک مجروح در میانه
  • واژگونی خودرو در خوشاب منجر به مصدومیت ۵ نفر شد
  • واژگونی خودرو در سبزوار ۴ مصدوم داشت
  • پنج مصدوم در واژگونی خودرو پژو پارس در محور بردسکن به سبزوار
  • نجات مردی ۲۷ ساله / رهاسازی خودرومعلق/ واژگونی خودروسمند
  • واژگونی مرگبار پراید در محور رامهرمز -بهبهان
  • مصدوم شدن ۶ نفر در پی تصادف وانت پیکان با عابر پیاده / مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ال۹۰
  • یک کشته در واژگونی خودرو در جاده باغان - کورده خنج
  • یک فوتی و ۸ مصدوم در دو سانحه رانندگی در خوزستان
  • 5 مصدوم در اثر واژگونی خودرو در جاده اردبیل - نمین