Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@10:54:51 GMT

تغییر در برنامه‌های سربازی سنگاپور

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۶۰۳۳

پس از مرگ یک بازیگر جوان و نامدار سنگاپوری در دوره سربازی، این کشور مقررات و برنامه‌های سخت دوره سربازی را کاهش می‌دهد. ناطقان: به نقل از هالیوود ریپورتر، نیروهای مسلح سنگاپور پس از مرگ آلویسیوس پانگ بازیگر جوان این کشور در دوره سربازی در برنامه‌های آموزشی نظامی خود تجدید نظر می‌کنند.

ارتش سنگاپور دیروز پنجشنبه ۲۴ ژانویه اعلام کرد که مدت، شدت و دوره برنامه‌های آموزشی خود را کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آلویسیوس پانگ به عنوان سرباز در حال آموزش در نیوزیلند بود. وی وقتی در حال تعمیر لوله یک تفنگ بسیار بزرگ شبیه لوله تانک بود، دچار آسیب شد و در نتیجه شکم و قفسه سینه او متلاشی شد.

این اتفاق شنبه پیش افتاد و وی چند روز در کما بود تا چهارشنبه ۲۳ ژانویه وزیر دفاع خبر درگذشت وی را اعلام کرد. این بازیگر ۲۸ سال داشت.

در ادامه مباحثی که پس از این حادثه مطرح شد رییس نیروهای دفاع سنگاپور دیروز پنجشنبه اعلام کرد برنامه‌های آموزشی نیروهای مسلح سنگاپور تغییر خواهد کرد.

مردان جوان در سنگاپور ۲ سال را در خدمت می‌گذرانند و بعد به صورت دوره‌ای کارهای نظامی می‌کنند. پانگ دوره تمام وقت خود را به اتمام رسانده و به عنوان تکنسین تسلیحات به صورت دوره‌ای به خدمت فراخوانده شده بود.

 ترتیب تشییع جنازه وی داده شده اما خانواده وی منتظر انتقال جنازه پسرشان هستند. پیش از ترک سنگاپور وی در توییتر نوشته بود که سال ۲۰۱۹ او با پرواز به نیوزیلند به مدت ۳ هفته شروع می‌شود تا بتواند در یک عملیات شرکت کند و به زودی برمی‌گردد.

هر سال ارتش نیوزیلند این عملیات را برگزار می‌کند. پانگ در حال تعمیر یک قطعه از موتور توپخانه شبیه یک تانک بود که با این رویداد روبرو شد.

این بازیگر در سال ۲۰۱۶ در فیلم «جوان و افسانه‌ای» و سریال‌های تلویزیونی از جمله «سی.ال.آی.اف» در سال ۲۰۱۱ و «جستجوگران حقیقت» در سال ۲۰۱۶ بازی کرده بود. 
منبع: مهر برچسب ها: برنامه سربازی ، تغییر ، سنگاپور

منبع: ناطقان

کلیدواژه: برنامه سربازی تغییر سنگاپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/ تغییر ساعت بازدید از این برج در روز‌های در روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین

برج میلاد یکی از جاذبه‌های گردشگری و مقصد گردشگران و مسافران نوروزی است. از این رو مسئولان فرهنگی و اجتماعی برنامه‌های متنوعی پیش بینی کرده اند که در برج اجرا می‌شود، اما ۲۱ رمضان تمام برنامه‌های تعریف شده این مجموعه گردشگری به مناسبت نوروز و رمضان، اجرا نمی‌شود.

همچنین برنامه و ساعت بازدید از برج میلاد در شب‌های پرفیض قدر نیز تغییر کرده و در روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین ساعت بازدید از این مجموعه از ساعت۱۰ صبح تا ۲۱ خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین

tags # شهرداری تهران سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/ تغییر ساعت بازدید از این برج در روز‌های در روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین
  • راز عمر ۱۰۰ساله مردم این کشور چیست؟
  • برج میلاد ۱۳ فروردین تعطیل است/تغییر ساعت کار در لیالی قدر
  • افتتاح مرکز تحقیقات هوش مصنوعی در دانشگاه ملی سنگاپور
  • مروری بر مهمترین تحولات سیاسی «آذر ماه» سال گذشته
  • تغییر جدید در خط ۴۰ اتوبوسرانی اصفهان
  • جامعه‌ای که مرگ را کشت؛ راز عمر ۱۰۰ ساله مردم سنگاپور چیست؟
  • کنفرانس بین‌المللی مهار آب در افغانستان
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید