Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این بازی که از هفته هشتم جمعه در ورزشگاه پارس شیراز برگزار شد، تیم میزبان برابر تیم شهرداری سیرجان با نتیجه هفت بر صفر شکست خورد و همچنان جای خود را در قعر جدول محکم تر کرد.
معلوم نیست بر چه اساسی هیات فوتبال فارس با وجود اینکه بازیکنان بسیاری از استان فارس به دیگر شهرهای کشور کوچ کردند، اقدام به اعزام این تیم ضعیف در این سطح از فوتبال برتر کشور کردند؟
به باور کارشناسان فوتبال فارس، لیگ برتر جای تجربه اندوزی نیست و این بازیکنان نوجوان و جوانی که در تیم خلیج فارس شیراز بازی می کنند با این شکست های سنگین و پُرگل روحیه خود را از دست می دهند و زنگ تفریح شدن آنها نیز دیگر روحیه ای برایشان باقی نمی گذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر قرار بود تیمی از فارس شرکت کند باید با بهترین بازیکنان این کار صورت می گرفت و چقدر از مبلغ افزون بر20 میلیارد ریالی که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان فارس به تیم های آقایان در شیراز کمک شده،به این تیم تعلق گرفته تا بازیکنان ملی پوش شیرازی مجبوربه ترک دیار نشوند؟
با پول سه بازیکن درجه دو و 9 بازیکن درجه یک تیم های فوتبال مردان فجر و قشقایی شیراز می شد کل بودجه بازیکنان ملی پوش شیرازی که شهرشان را ترک کرده اند، تامین کرد و آنان حتی حاضر بودند با پول کمتری که دیگر تیم ها به انها می پردازند در شیراز بمانند و برای تیم شهر شان بازی کنند و آبروی فوتبال بانوان فارس هم ریخته نمی شد.
هم اینک که هشت هفته از لیگ برتر بانوان می گذرد تیم خلیج فارس شیراز کارنامه بسیار بدی از خود به جای گذشته، این تیم با 43 گل خورده و تنها 2 گل زده با هفت باخت، یک مساوی و با یک امتیاز در قعر جدول به سر می برد و از تیم هایی هستند که خطر سقوط در کمین انهاست.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بانوان کشور12 تیم شرکت دارند و پس از انجام بازی های رفت و برگشت، دو تیم انتهای جدول راهی دسته یک خواهند شد و با این وضعیتی که تیم شیرازی دارد اگر فکری به حالش نکنند سهمیه لیگ برتری بانوان فارس که آقایان 6 سال است در حسرت آن به سر می برند، از بین خواهد رفت.
7368/ 2027
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها بازی جدول خلیج فارس لیگ برتر فوتبال ورزش و جوانان جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس یک روز بعد از پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، در دیداری تدارکاتی به مصاف پیکان رفت تا بازیکنان ذخیره‌اش هم در شرایط بازی قرار بگیرند‌.

شاگردان اوسمار ویرا  در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد. سرخ‌ها حالا آماده بازی حساس خود در جام حذفی برابر آلومینیوم اراک می‌شوند.

دیگر خبرها

  • شکست تیم فوتبال شمس آذر برابر استقلال
  • پرسپولیس با ذخیره‌ها تیم رضا عنایتی را شکست داد
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت اللهی (+فیلم)
  • شکست شباب الاهلی در شب گلزنی سعید عزت‌اللهی
  • ابراز رضایت رئیس هیئت مدیره استقلال از واگذاری به هلدینگ خلیج فارس
  • اسرائیل تایمز: سازمان اطلاعات اسرائیل پس از شکست هفت اکتبر، مجدد متحمل شکست شد
  • رئیس هیات مدیره استقلال: انتقال مالکیت به هلدینگ خلیج فارس، اتفاقی عالی است
  • انتقال مالکیت استقلال به هلدینگ خلیج فارس، عالی است
  • چهارشنبه بعد؛ روز تاریخی برای فوتبال ایران | طلسم بزرگ شکسته می شود