Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه کرمان کسانی را که اهل انقلاب و مطیع ولایت باشند، در خط شهدا دانست و تصریح کرد: اگه ولی فقیه فرمود باید اجرا بشود معنی ندارد جلوی حرف ولی فقیه مصلحت سنجی کنند لذا جلوی حرف « ولی » نباید ولی بیاوریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام احمد شیخ بهایی، استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه، عصر امروز(۵بهمن) در مراسم نخستین سالگرد شهادت شهید لنگری زاده از مدافعان حرم گفت:  خداوند در جایی که از بندگان خوب خود تعریف و بیان می کند این افراد همنشین انبیا و اولیای الهی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





وی با بیان اینکه صراط مستقیم راه شهدا است که این صراط مستقیم را هر روز چند بار در سوره حمد می خواهیم؛ افزود: یکی از راه های شناخت زندگی شهدا، سیره و خواندن وصایای آنان است.


حجت الاسلام شیخ بهایی ادامه داد: امام خمینی فرمود: 50 سال عبادت کردید یک روز هم بنشینید وصایای شهدا را بخوانید؛ مقام معظم رهبری فرمودند من به این وصیت امام عمل کرده ام.

 
وی با افزودن اینک هیچ برّی بالاتر از شهادت نیست چراکه برّ یعنی خرج کردن در راه خدا که بالاترین چیز جان انسان است و این بالاترین بر است؛ گفت: رسیدن به مقام شهادت خیلی کار دارد، باید زحمت کشید و در خدا ذوب شد لذا در زندگی شهدا خدمت به خلق را می بینیم.



استاد درس خارج فقه و اصول با اشاره به اینکه اگر با تقوا باشیم و مطیع رهبر و دلسوز انقلاب؛ یقینا شهادت می آید، تصریح کرد: این انقلاب ما فاطمی است این انقلاب حاصل زخم های امام حسین است، ما هنوز در  انقلاب هستیم انقلاب جریانی ادامه دار است و تا زمانی که استکبار هست انقلاب هم است.



وی با تاکید بر اینکه ما آمده ایم اسلام پیاده بشود و هر ضربه ای که می خوریم به دلیل این است که از اسلام دور شده ایم؛ بیان داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب قرار داریم و همه این دستاوردها حاصل خون شهدا است وگرنه همه چیز از دست رفته بود و باید دوباره در خیابان های کرمان می جنگیدیم.



حجت الاسلام شیخ بهایی کسانی را که اهل انقلاب و مطیع ولایت باشند، در خط شهدا دانست و تصریح کرد: اگه ولی فقیه فرمود باید اجرا بشود معنی ندارد جلوی حرف ولی فقیه مصلحت سنجی کنند لذا جلوی حرف « ولی » نباید ولی بیاوریم.


 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی مجلس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان آمریکا بیرجند هرمزگان انقلاب مراجع و علماء شهید لنگری زاده سالگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۶۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛  آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مرقد امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.
آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور صبح امروز، سه شنبه ۴ اردیبهشت در اولین روز از هفته کارگر با شعار "کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا"، با حضور سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • همه دستاوردهای امروز ایران اسلامی، از برکات نهضت امام راحل است
  • علم الهدی: دشمنان اسلام چشم به ولایت معصوم دارند
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • خانواده های شهدا پاسداران واقعی ارزشهای انقلاب اسلامی هستند
  • حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری، از چه کسانی خط می‌گیرند؟
  • خانواده‌های شهدا پاسداران واقعی ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند
  • هزینه تراشی به سبک احمدی نژاد /حمله کنندگان سایبری به عضو دفتر رهبری ، از چه کسانی خط می گیرند؟
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ولایت‌فقیه