Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-25@20:50:35 GMT

جزئیات فروش دارایی های شرکت مخابرات ایرات (اخابر)

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۷۳۶۹

جزئیات فروش دارایی های شرکت مخابرات ایرات (اخابر)

سهامدار ۴۰ درصدی شرکت مخابرات از جزئیات فروش کلیه منازل سازمانی و اماکن رفاهی این شرکت بورسی خبر داد.

مهدی صفری مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد مبین طی نامه ای به مجید صدری مدیرعامل مخابرات مصوبات صورت جلسه ۱۴ مرداد هیات مدیره را برای اقدام لازم ابلاغ کرد.

بر این اساس،اختیار فروش کلیه منازل سازمانی و اماکن رفاهی “اخابر” تا سقف ۵۰۰ میلیارد تومان در قالب فاز اول فروش املاک غیر مولد به منظور تامین منابع مالی اجرای طرح های توسعه شبکه و خرید تجهیزات فنی مورد نیاز به مدیرعامل تفویض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این راستا مقرر شد حداکثر ظرف مدت دو هفته گزارش کاملی از کلیه املاک در سطح کشور( شامل فهرست، متراژ و ارزش تقریبی هر یک از املاک اعم از ساختمان ها و املاک اداری، رفاهی، منازل سازمانی، انبارها و …) تهیه و همزمان نسبت به تنظیم پیش نویس سند ساماندهی املاک و مستغلات شرکت اقدام شود.

 

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار مهم بورس بورس نیوز درآمد شرکت مخابرات ایران شرکت توسعه اعتماد مبین وضعیت مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۷۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود. مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفته: بخش املاک سکو‌های دیوار و شیپور تا هفته آینده در صورت فراهم نشدن امکان احراز هویت مالک و کد پستی ملک مسدود می‌شود. آقای نوروزی میگه در بعضی اوقات دلالان و سوداگران از این بستر استفاده کرده و املاکی را که وجود خارجی ندارند، در این سکو‌ها آگهی می‌کنند. این کار به صورت گسترده و با هماهنگی دلالان برای قیمت‌سازی انجام می‌شود.
---
پارک کردن موتور جلوی ورودی ایستگاه مترو. اقدامی عجیب که واکنش یکی از شهروندان رو در پی داشته
تصویر
---
و برگزاری جلسه دوم دادگاه تتلو. دومین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب با حضور وکیل متهم، خانواده متهم و نماینده دادستان برگزار شد. در انتهای این جلسه تتلو گفت: بابت همه اشتباهاتم عذرخواهی می‌کنم.
---
دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور. به گفته رئیس پلیس فتای تهران، ۲۰ نفر از مدیران و گردانندگان صفحات فضای مجازی که مدعی فروش سوالات کنکور سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور بودند، دستگیر و ۳۰۰ فقره تارنمای فضای مجازی که در زمینه تبلیغ فروش سوالات آزمون سراسری و دستگاه‌های تقلب در کنکور فعال بودند هم بسته شدن. سرهنگ معظمی گودرزی میگه

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • تهیه ۳۰۰۰ سند کاداستر برای املاک شهرداری قم
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • آغاز خرید و فروش مسکن از خرداد امسال در سامانه خودنویس
  • پاسخ دیوار به وزارت راه و شهرسازی: به جای تهدید به تعهدات‌تان عمل کنید
  • انتقال املاک، خودرو، طلا و ارز مشمول مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود
  • بخش املاک دیوار و شیپور مسدود می‌شود
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۵۰ کیلومتر حفاری در پروژه ملی توسعه شبکه فیبرنوری منازل و کسب و کارها در خراسان شمالی
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​