Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@16:27:18 GMT

میزان دوری آدام همتی از ترکیب پرسپولیس مشخص شد

تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۰۷۸۵۲

میزان دوری آدام همتی از ترکیب پرسپولیس مشخص شد

بازیکن پرسپولیس گفت: جراحی موفقی را پشت سر گذاشتم و پزشک جراح به من گفت؛ ۳ تا ۴ هفته دیگر آماده تمرینات صد در صدی خواهم بود.

به گزارش مشرق، آدام همتی در گفتگویی اظهار داشت: جراحی موفقی را پشت سر گذاشتم. یکی از بهترین جراحان روی زانوی من کار کرد و همه چیز خوب پیش رفته است و الان هم که با شما صحبت می‌کنم، هنوز در اتاق ریکاوری هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر بزرگم سعید راد و آقای کلانی هم این جا هستند. بچه‌های تیم هم خیلی تماس گرفتند و پیغام فرستادند ولی چون دو جلسه تمرین داشتند، نمی‌توانستند بیایند.

بیشتر بخوانید: همتی: چند ماه با درد بازی می‌کردم

وی که در بیمارستان نوری افشار تحت عمل جراحی قرار گرفته است درباره زمان بازگشت خود به میدان خاطر نشان کرد: من چند ماهی با این مشکل تیم را همراهی کردم چون شرایط برای تیم سخت بود. در اردوی قطر که فشار آوردیم مشکل خودش را نشان داد، دکتر که زانوی من را دید گفت چون عضله‌های قوی داشتم رباط آسیب ندید ولی اگر ادامه بدهم ممکن است با این مشکل روبرو بشوم و ۶ تا ۷ ماه از فوتبال دور بمانم. در نهایت قرار شد جراحی کنم.

دکتر کیهانی به من گفت؛ یک هفته استراحت دارم و بعد از آن باید یک هفته فیزیوتراپی داشته باشم و دو هفته هم باید روی تقویت دوباره عضلات کار کنم و بعد از این دوره، آماده خواهم بود.

حسین کلانی، یکی از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران امروز با حضور در بیمارستان از آدام همتی ملاقات کرد و برای این بازیکن جوان و با آتیه کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا تحولات ونزوئلا آدام همتی پرسپولیس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۷۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی ایران برای بازی مقابل افغانستان، ترکیب ۵ نفره آغازین بازی را باقر محمدی، سالار آقاپور، محمدرضا سنگ سفیدی، مهدی کریمی و بهروز عظیمی اعلام کرد.

این مسابقه راس ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد.

کد خبر 6081790

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر صنعت‌نفت مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت مشخص شد
  • مشخص شدن ترکیب پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت
  • ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد
  • ماجرای عجیب تخفیف 30 میلیون تومانی برای یک عمل جراحی!
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با صنعت نفت آبادان
  • دوری ۳ تا ۴ هفته‌ای ایوان اندیکا از میادین