Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمودی گفت: مردم از وسایل حمل و نقل عمومی در کلان شهر شیراز استقبال بیشتری کنند تا پاکی هوای شیراز تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعید محمودی» امروز (جمعه 5 بهمن) در پیاده روی همگانی در بلوار چمران با حضور مدیران شهری و مدیران شهری و کارکنان محیط زیست ضمن تشریح شعار هوای پاک سال 97 (هوای پاک، مسئولان، مردم) بیان کرد: توسعه و گسترش ورزش های همگانی بستر مناسبی برای ترویج  فرهنگ زیستن سالم و حفظ محیط زیست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس با اشاره تأثیر ورزش بر سلامی جسمی و روحی جامعه، عنوان کرد: برای مردمی که به سلامت فیزیکی و روانی خود اهمیت می دهند جایگاه محیط زیست شناخته شده و اکثریت مردم حامی محیط زیست خواهند بود.

 

وی با بیان اینکه در سیراز امسال کمتر از 10 روز هوای آلوده داشتیم، افزود: شهروندان، برای حفظ این آسمان آبی و هوای پاک و ارتقاء شاخص های سلامتی که رکن اساسی زندگی است تلاش کرده و از وسایل حمل و نقل عمومی در کلان شهر شیراز استقبال بیشتری کنند تا پاکی هوای شیراز تداوم داشته باشد.

 

در پایان پیاده روی «بهتاش فضلی» رئیس هیئت ورزش های همگانی، با بیان اینکه ورزش علاوه بر ایجاد وحدت سبب قویت روحیه ورزشی می شودف گفت: هيئت ورزش هاي همگاني استان و شهرستان با ٣٢ كميته و انجمن فعال ورزشي در خدمت همشهريان و هم استاني هاي عزيز هستند.

 

لازم به ذکر است، در انتهای این مراسم نیز تعدای دوچرخه و هدایای متنوع از سوی محیط زیست و تعدادی هدیه از سوی هیئت ورزش های همگانی، سازمان مدیریت پسماند و تعداری کارت خرید آنلاین از سوی شهر مارت به قید قرعه به شرکت کنندگان اهداء شد و شرکت پگاه فارس با لقمه های صبحانه سالم از شهروندان شیرازی پذیرایی کرد.

پایان پیام/588

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد آمریکا بیرجند مراجع و علماء مراجع دیدار با مراجع ایران سازمان محیط زیست فارس همایش پیاده روی خانوادگی شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۸۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی

اسماعیل پهلوان معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی است.

او افزود: تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های استان نسبت به تدوین برنامه عملیاتی در ۲ بخش همگانی و روستایی بر اساس سرفصل‌های مورد انتظار، علی الخصوص برنامه‌هایی که به عنوان شاخص‌های محوری ارزیابی طرح شهید رجایی بوده اقدام کردند، اما توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش همکاری بین بخشی و تعاملات بیشتر است.

پهلوان با بیان اینکه برای سال ۱۴۰۳ در حوزه ورزش همگانی برنامه‌های خوبی پیش رو خواهیم داشت، گفت: برنامه عملیاتی تدوینی منطبق بر شعار سال و برنامه ملی ورزش و مردم با تاکید بر ۴ اصل مردمی سازی، آزادسازی اماکن ورزشی، عدالت محوری و ارزان سازی ورزش پیگیری خواهد شد.

او افزود: در حوزه ورزش روستایی به مولفه‌های کمک به تجهیز و راه اندازی خانه‌های ورزش روستا و ایجاد زیرساخت‌های روستایی، فرهنگ سازی و تربیت نیروی انسانی و نیز جشنواره‌های فرهنگی ورزشی تاکید خواهیم داشت.

پهلوان گفت: در بخش ورزش همگانی نیز توسعه زیر ساخت‌ها و امکانات ورزشی به ویژه از طریق آزاد سازی اماکن ورزشی، سازماندهی رویداد‌ها و مسابقات ورزشی و نیز فرهنگ سازی و گسترش و ترویج ورزش همگانی در دستور کار خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مشارکت هیات ورزش‌های همگانی فارس در پویش نذر خون
  • توسعه ورزش همگانی در گرو افزایش تعامل و همکاری‌های بین بخشی
  • اهدای ۳۷۰ واحد خونی در پویش نذر خون فارس
  • تدوین برنامه یک‌ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یک ساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • تدوین برنامه یکساله برای اجرای قانون هوای پاک
  • افزایش ۱.۶ میلیارد متر مکعبی حجم آب دریاچه ارومیه
  • هشدارمحیط زیست گیلان/ از روشن کردن آتش در مناطق جنگلی خود داری کنید
  • بررسی روندآماده سازی زیرساخت های جشنواره ورزش‌های آبی در دریاچه ارومیه
  • برنامه های ورزش همگانی منطبق بر شعار سال پیگیری می شود