Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24 -بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که این تیم در فصل جاری هم مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر است.

بوژیدار رادوشوویچ در خصوص اردویی که پرسپولیس در کشور قطر پشت سر گذاشت، اظهار داشت:

ما ۱۲ روز در دوحه اردو زدیم که اردوی بسیار خوبی بود. در آنجا امکانات در سطح بسیار بالایی بود و تمرینات ما در زمین‌هایی که کیفیت بالایی داشت برگزار می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو بازی دوستانه هم با یوپن و الشحانیه انجام دادیم که نمایش خوبی داشتیم. حالا هم تمرینات را در تهران دنبال می‌کنیم تا آماده شروع نیم‌فصل دوم لیگ برتر شویم.

رادوشوویچ در خصوص اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند در فصل جاری برای سومین سال پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند، تصریح کرد:

ما در ۲ سال گذشته قهرمان شدیم و امسال هم مدعی جدی قهرمانی هستیم، البته کارمان خیلی سخت است، چون چند تیم دیگر هم برای قهرمانی تلاش می‌کنند ولی من به تیم خودمان و کادر فنی اعتماد دارم.

رادوشوویچ دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب پرسپولیس برای قهرمانی چه تیمی است، خاطرنشان کرد:

سپاهان تیمی است که نتایج خوبی گرفت و استقلال هم همیشه تیم خوبی بوده است، البته در مورد پرسپولیس هم باید بگویم که تیم ما کیفیت فنی خوبی دارد و قطعاً قدرت تیمی ما با اضافه شدن بازیکنان جدید بیشتر شده است.

رادوشوویچ در خصوص اینکه آیا بودیمیر مهاجم جدید پرسپولیس می تواند در این تیم موفق باشد عنوان کرد:

بودیمیر ۵ سال در یونان بازی کرد، برای تیم مطرح آپوئل به میدان رفت و سابقه حضور در تیم دیناموزاگرب را هم دارد. بودیمیر مهاجمی است که کیفیت فنی بالایی دارد و می تواند به پرسپولیس کمک کند. ما باید به این بازیکن زمان بدهیم تا خودش را به شرایط فوتبال ایران نزدیک کند و گلزنی‌های این بازیکن آغاز شود.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۰۹۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!

به گزارش "ورزش سه"، برتری رئال مادرید مقابل منچسترسیتی در ضربات پنالتی بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، آن‌ها را به مرحله بعدی سوق داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایرن مونیخ بروند که با حذف آرسنال به این دور صعود کرده‌اند. این بازی فرصت رویارویی آنتونیو رودیگر آلمانی با تیمی از کشورش را ایجاد می‌کند.

رودیگر درمورد رویارویی با بایرن به اسکای آلمان گفت:"فکر می‌کنم انتخاب گزینه مشخص برای قهرمانی در این رقابت‌ها دشوار خواهد بود. بایرن تیم بسیار بزرگی است و به نظرم دو تیم شانس یکسانی دارند.

بازیکنان بایرن مونیخ؟
هری کین در این تیم حضور دارد اما او تنها نیست. آن‌ها جمال موسیالا و لروی سانه را دارند که امیدوارم برای این بازی در شرایط خوبی باشند. اولین باری که در لیگ قهرمانان اروپا به مونیخ رفتم، اتفاق خوبی رقم نخورد، بنابراین با اشتیاق منتظر این بازی هستم.

پیش بینی از بازی؟
هر دو تیم در حال حاضر در فرم خوبی هستند و بازی جذابی خواهد بود. قطعا بازی بزرگی خواهد بود. امیدوارم تمام بازیکنان بایرن آماده باشند چون می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها بازی کنیم.

دیگر خبرها

  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است
  • شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد
  • استقلالی‌ها دیگر با لشگرکشی قهرمان نمی‌شوند | جدایی یحیی به نفع پرسپولیس شد | پرسپولیس بهترین تیم ایران است | استقلال امتیاز از دست می‌دهد و...