Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@06:43:14 GMT

55 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در ابهر کشف شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۰۲۳۹

55 هزار و 600 نخ سیگار قاچاق در ابهر کشف شد

سرهنگ داوود مرسلی، روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارزش این تعداد سیگار قاچاق خارجی کشف و ضبط شده توسط ماموران کلانتری 12 شهرستان ابهر، قریب 2 میلیارد ریال برآورد شد.
وی اظهار داشت: این سیگارهای قاچاق در جاده ترانزیت زنجان - قزوین و از درون یک دستگاه خودرو کشف و پرونده به منظور رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



**** دستگیری سارق و کشف اموال سرقتی
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان نیز گفت: طی 2 روز گذشته پنج سارق در زنجان دستگیر و هفت فقره اموال سرقتی نیز کشف شد.
سرهنگ مختار شیرمحمدی افزود: یک دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه خودروی سرقتی رها شده در خیابان ازجمله اموال سرقتی کشف شده است.
6084/6085
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها خودرو سیگار قاچاق قانون کشف و ضبط جام ملت های آسیا منع به کارگیری بازنشستگان بودجه 98 جلیقه زردها امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۰۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • کشف بیش از ۹ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • مهمترین اخبار سوم اردیبهشت/فروش نخی سیگار،ممنوع
  • دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در ابهر
  • کشف ۸ کیلوگرم تریاک در ابهر
  • کشف ۶ هزار لیتر فرآورده‌های نفتی قاچاق در بیرجند
  • توقیف ۱۱ دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در خراسان جنوبی