Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@22:41:11 GMT

شهادت دو مأمور نیروی انتظامی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۰۳۲۷

شهادت دو مأمور نیروی انتظامی در خوزستان

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان گفت: تیراندازی افراد ناشناس به خودرو نیروی انتظامی در بندر امام خمینی موجب شهادت 2 نفر از ماموران کادر و وظیفه کلانتری 13 این شهرستان شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی قاسمپور در این خصوص اظهار داشت: بامداد شنبه افراد ناشناس در بلوار آیت الله خامنه ای شهرستان بندرامام خمینی (ره) خودروی گشت کلانتری ۱۳ این شهرستان را با سلاح کلاشینکف مورد هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه: عکس / تیراندازی مرگبار به خودروی ماموران خوزستانی

وی افزود: این حادثه حدود ساعت ۳۵ دقیقه بامداد رخ داد و در پی آن یک مامور وظیفه به نام محمد رضا رفیعی نسب در همان محل به شهدات رسید و ستوانیکم الله نظر صفری نیز پس از انتقال به بیمارستان حاج معرفی ماهشهر، به دلیل شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

معاون فرماندهی انتظامی خوزستان ادامه داد: بر اساس شواهد سرنشینان یک دستگاه پژو خاکستری رنگ به سمت خودرو گشت پلیس اقدام به تیراندازی کرده که اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی آنها با سرعت در حال انجام است.
وی تصریح کرد: اطلاعات تکمیلی و جزییات این حادثه به زودی از سوی نیروی انتظامی استان اعلام می شود.

در آبان ماه سال جاری نیز مهرزاد خیری یکی از سربازان وظیفه نیروی انتظامی استان در حین گشت زنی با سارقان مسلح درگیر شده و در این تبادل آتش بین سارقان و نیروهای ناجا، به درجه رفیع شهادت نایل شد.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز بودجه 98 جام ملت های آسیا تحولات ونزوئلا اخبار حوادث تیراندازی شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۰۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: کودک پنج ساله ای در بازی با اسلحه و تیراندازی غیر عمد، خاله ۱۵ ساله خود را به کام مرگ کشاند.

به گزارش مشرق، سرهنگ نبی اله قاسمی بیان کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای اطراف شهر خرم آباد بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی اظهار داشت: در این حادثه بر اثر تیراندازی غیر عمد یک پسر بچه پنج ساله ( خواهر زاده) با تفنگ " برنو" دختر نوجوان (خاله) به دلیل اصابت گلوله جان باخت.

وی با انتقاد از در دسترس قرار گرفتن اسلحه های مجاز برای دیگر افراد خانواده ادامه داد: فقط افراد مالک این اسلحه ها امکان استفاده و نگهداری سلاح ها را دارند و باید بصورت جدی از در دسترس قرار دادن سلاح برای دیگران خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • بازداشت کلاهبردار معامله خودرو در آبادان
  • کشف کالاهای قاچاق و توقیف ۵ دستگاه خودروی شوتی
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • اگر کسی خود را مامور معرفی کرد چه کنیم؟
  • مامور قلابی حین ارتکاب جرم در رشت دستگیر شد
  • مامور قلابی در رشت دستگیر شد