Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@04:32:14 GMT

نام نویسی زائران نوروزی عتبات عالیات آغاز شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۰۶۰۶

مرتضی آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار حج و زیارت ایرنا افزود: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات از امروز تا پایان وقت اداری 12 بهمن ماه جاری برای نام نویسی در سامانه حج و زیارت یا یکی از دفاتر مجاز سراسر کشور فرصت دارند.
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت، اظهار داشت: اعلام نتایج قرعه کشی متقاضیان سفر به عتبات عالیات نیز متعاقباً از طریق سامانه سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متقاضیان سفر به عتبات عالیات می‌توانند برای ثبت نام به یکی از 2400 دفتر مجاز و تحت پوشش سازمان حج و زیارت در سراسر کشور مراجعه کنند، تصریح کرد: این دوره از سفرهای نوروزی از 24 اسفند ماه جاری آغاز و تا 8 اردیبهشت ماه 98 ادامه خواهد داشت.
آقایی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته و نیز با هدف ایجاد هرچه بیشتر رفاه حال زائران نوروزی عتبات عالیات از متقاضیان این سفر معنوی می‌خواهیم با توجه به استقبال همه ساله مردم در این ایام، نام نویسی و تکمیل پرونده خود را به روزهای پایانی ثبت نام موکول نکنند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۰۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان

مدیر حج و زیارت مازندران گفت: امسال بیش از ۴ هزار زائر در قالب ۳۲ کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، عباس اسماعیلی در جمع خبرنگاران، به سهمیه امسال زائران حج تمتع مازندران اشاره کرد و گفت: بیش از 4 هزار و 200 نفر امسال به سرزمین وحی مشرف می‌شوند.

وی افزود: قرار است زائران در قالب 32 کاروان از فرودگاه شهدای ساری به مقصد مدینه منوره و پس از انجام مناسک به مکه مکرمه مشرف شوند.

وی تصریح کرد: زمان دقیق پرواز عزیمت زائران حج تمتع مازندران مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود اعزام‌ها از اواخر اردیبهشت امسال به مقصد سرزمین وحی انجام شود.

مدیر کل حج و زیارت مازندران با بیان اینکه  زائران اقدامات لازم برای ثبت نام و شرکت در کلاس‌های آموزشی را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: تا اواسط اردیبهشت نیز دوره‌های آموزشی مناسک حج برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال وضعیت سنی زائران حج تمتمع مناسب بوده و میانگین سنی زائران مازندرانی حدود 55 سال است.

اسماعیلی گفت: میانگین سن 55 سال از نظر توان جسمی برای انجام مناسک حج وضعیت مناسبی است.

مدیر کل حج و زیارت مازندران از زائران حج تمتع خواست با توجه به چشم انتظاری 15 ساله و صرف زمان و هزینه برای مشرف شدن به حج تمتع سعی کنند با مطالعه و شناخت کامل در مناسک حج شرکت کرده و با روحانیون کاروان‌ها همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین شکرانه خدمت زائران نوروزی حضرت رضا (ع) 
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی