Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@09:17:12 GMT

آئین درختکاری در روستای زرندین سفلی برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۱۱۴۳

آئین درختکاری در روستای زرندین سفلی برگزار شد

آئین درختکاری در روستای زرندین سفلی نکا با حضور مسئولان، اعضای شورای اسلامی و مردم شهید پرور و انقلابی این روستا برگزار شد.

«مهدی کشاورزیان» جمعه ( 5 بهمن) در حاشیه آئین درختکاری روستای زرندین سفلی با قدردانی از این حرکت ارزشمند به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: تلاش برای حفظ محیط زیست از مسائل مهمی است که باید در جامعه نهادینه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رئیس اداره حفاظت و محیط زیست شهرستان نکا، افزود: کاشت نهال و درخت در راستای حفظ از محیط زیست حرکت بسیار ارزشمندی است که توسط اهالی روستای زرندین در این روستا همراه با برگزاری بازی های بومی و محلی انجام شد.

 

 وی بیان کرد: حضور پر شور جوانان و بانوان در این مراسم، با همکاری پایگاه مقاومت حضرت خدیجه(س)، ورزشکاران، جوانان، نوجوانان و دوستداران محیط زیست و مسئولان جای قدردانی دارد.

 

کشاورزیان گفت: افراد حاضر در این مراسم همچنین بابت رعایت اصول محیط زیست، پیمان نامه ای را برای حفاظت از محیط زیست امضاء کردند.

 

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس انقلاب اسلامی آمریکا خراسان جنوبي بیرجند چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دفاع مقدس اصفهان خبرگزاری شبستان خبرگزاری شبستان همدان آئین درختکاری نکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۱۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محیط زیست روی مدار "رهاورد"

به گزارش جام جم و به نقل از شبکه رادیویی ایران، محیط زیست شامل همه چیز از اقیانوس گرفته تا جنگل‌ها می‌شود و بر هر بخش از زندگی تأثیر می‌گذارد.

مریم بانو فطرتی تهیه کننده برنامه «رهاورد» گفت: با گسترش روزافزون جمعیت و توسعه فناوری‌ها، مفهوم محیط زیست به یکی از مهم‌ترین مسائل جامعه و جهان تبدیل شده است. محیط زیست به کلیه عوامل زیستی و غیرزیستی اطراف ما اطلاق می‌شود که تأثیر مستقیم و غیرمستقیمی بر زندگی ما دارد.

وی ادامه داد: این عوامل شامل جانداران، گیاهان، منابع آب، هوا، خاک و تمامی عوامل طبیعی و انسانی می‌شوند که با هم در ارتباط هستند و به تعادل اکولوژیک جامعه کمک می‌کنند و حفظ تعادل این عوامل ضروری است تا بتوانیم زیست‌بوم‌ها و منابع طبیعی را حفظ کرده و از بی نظمی بیولوژیکی جلوگیری نماییم.

تهیه کننده «رهاورد» تصریح کرد: حفاظت از محیط زیست از اهمیت بسیاری برخوردار است، این اهمیت به علت تأثیر مستقیم آن بر زندگی انسان‌ها و سایر موجودات زنده است، حفاظت از محیط زیست نه تنها وظیفه اخلاقی ماست بلکه بهره‌وری و پایداری جوامع انسانی را تضمین می‌کند.

فطرتی افزود: از همین رو در برنامه «رهاورد» میزبان دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست کشور، دکتر حسن اکبری معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست، محمد درویش پژوهشگر و فعال حوزه محیط زیست خواهیم شد و در راستا با طرح هفته های ایرانی و سفر به استان «هرمزگان» با مهندس حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل اداره حفاظت از محیط زیست استان هرمزگان گفت و گو خواهیم کرد.

گفتنی است «رهاورد» یکشنبه دوم اردیبهشت ساعت 13:30 از رادیو ایران تقدیم می شود.

دیگر خبرها

  • مراسم روز جهانی زمین پاک در چالدران
  • کشف یک قلاده شیر از خانه یک متخلف در ساری
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • کشف توله شیر در خانه‌باغی در ساری
  • محیط زیست روی مدار "رهاورد"
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست
  • تحویل ۲ بره میش وحشی به اداره محیط زیست تایباد
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • ثبت ۳۴ هزار مورد کشفیات یگان حفاظت محیط زیست کشور
  • اجرای طرح «کمپین بی‌زباله» در چهارمحال و بختیاری