Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تفاهمنامه همکاری بین کمیته ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت بدنی امضاء شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، طبق این تفاهم‌نامه که با حضور  شریعت‌زاده، معاون فن‌آوری و محمدی سرپرست فرهنگی و اجتماعی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی امضاء شد مقرر گردید، طرفین در راستای توسعه و تحکیم همکاری و فعالیت‌های علمی، آموزشی و تحقیقاتی مشترک، پیشبرد و استمرار آن، توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی مشترک در زمینه‌های علوم ورزشی مرتبط با وظایف و فعالیت‌های پژوهشگاه و کمیته، همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ایجاد شرایط لازم به منظور انجام پژوهش‌های مشترک تحقیقاتی بر اساس نیاز‌های کمیته، تلاش مشترک به منظور تامین نیاز‌های پژوهشی بخش‌های ورزش قهرمانی بر اساس نیاز‌های کمیته، برگزاری همایش، سمینار و کنفرانس‌های مشترک علمی - پژوهشی و آموزشی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی عمومی و تخصصی مورد نیاز کمیته با استفاده از اساتید داخلی و خارجی، برگزاری نشست‌ها، دوره‌های آموزشی، علمی و تخصصی مشترک، همکاری در خصوص تالیف، ترجمه و انتشار کتب و نشریات علمی و کاربردی، استفاده از بانک‌های اطلاعاتی و تبادل تجربه بین پژوهشگاه و کمیته، در اختیار گذاشتن اماکن و تاسیسات ورزشی و خدماتی، کتابخانه، آزمایشگاه‌ها و وسایل تخصصی از سوی طرفین، همکاری در استعدادیابی و استعدادپروری ورزشکاران، مشارکت پژوهشگاه در سمت‌دهی طرح‌های پژوهشی و پایان نامه‌های تحصیلاتی بسوی عناوین پژوهشی مورد نیاز کمیته از مهمترین موضوعات و فعالیت‌های مشترک کمیته ملی المپیک و پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی در این تفاهمنامه است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: المپیک کمیته ملی شهنازی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه

دبیران شورای عالی امنیت ملی ایران و روسیه در حاشیه دوازدهمین اجلاس بین‌المللی نمایندگان مقامات عالی کشورها در امور امنیتی یادداشت تفاهم امنیتی امضا کردند.

به گزارش ایسنا، علی اکبر احمدیان در حاشیه اجلاس بین المللی مقامات عالی امنیتی در سن پترزبورگ با همتای روسی خود دیدار و گفتو گو کرد.

در جریان این دیدار دو طرف یک تفاهم نامه امنیتی مشترک امضا کردند.

شایان ذکر است دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در دیدارهای جداگانه با مقامات و همتان خود در کشورهای عراق، چین و برزیل دیدار کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه امنیتی میان ایران و روسیه
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای اسناد و تفاهم‌نامه‌های مشترک میان ایران و سریلانکا
  • امضای تفاهم نامه همکاری میان معاونت قرآن و عترت و نهضت سواد آموزی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی با کمیته تحقیقات دانشجویی
  • تقویت همکاری انجمن‌های علمی دانشجویی علوم پزشکی و کمیته تحقیقات دانشجویی