Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@19:57:37 GMT

موج بازنشستگی در میان بازیکنان کره بعد از حذف

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۲۹۰۴

موج بازنشستگی در میان بازیکنان کره بعد از حذف

خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی بعد از شکست 1-0 مقابل قطر و حذف کره از جام ملتهای آسیا می‌گوید به احتمال بسیار زیاد تیم ملی این کشور بعد از این رقابتها یک تغییر نسل اساسی را از سر خواهد گذراند.

به گزارش "ورزش سه"،  خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با انتشار گزارشی بعد از شکست 1-0 کره‌ایها مقابل قطر در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملتهای آسیا و حذف زودهنگام از این تورنمنت، مدعی شد به دلیل استعفای چندین نفر از بازیکنان مسن کره، تیم ملی این کشور بعد از جام ملتها یک تغییر نسل اساسی را از سر خواهد گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یونهاپ می‌گوید پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی کره سیگنالهایی از این تغییر نسل مخابره کرده و زمانی که تیم ملی کره جنوبی، در ماه مارس، برای اولین بار بعد از جام ملتها به اردو دعوت شود، به احتمال زیاد هواداران کره شاهد این تغییر نسل خواهند بود. کو جا چئول، هافبک 30ساله باشگاه آوگسبورگ آلمان یکی از کسانی است که اولین سیگنال تغییر نسل در تیم بنتو را مخابره کرده است.

 

 

این هافبک 30ساله بازنشستگی خود را از تیم ملی اعلام کرده و بعد از شکست در مقابل قطر اعلام کرده که جام ملتها آخرین حضور او در تیم ملی خواهد بود. چئول که از سال 2008 به تیم ملی کره راه یافته برای این تیم 76 بازی انجام داده و 19 گل به ثمر رسانده.

 

 

چئول که در جام ملتهای 2011 قطر  برای کره جنوبی 5 گل به ثمر رسانده بود قصد داشت بعد از جام ملتهای 2015 استرالیا از تیم ملی خداحافظی کند ولی  در نهایت از تصمیم خود  منصرف شد و به درخواست بنتو در جام ملتهای آسیای 2019 شرکت کرد.

 

 

به گزارش یونهاپ کی سونگ یونگ، بازیکن 30ساله نیوکاسل و لی چونگ یونگ، بازیکن 31ساله باشگاه بوخوم هم به احتمال زیاد بعد از جام ملتها از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد.

 

 

لی یونگ گی که بعد از جام جهانی روسیه از تیم ملی خداحافظی کرده بود برای شرکت در جام ملتها بار دیگر پیراهن تیم ملی کره را به تن کرد. البته لی به دلیل مصدومیت، بعد از بازی‌های مرحله گروهی به هم‌تیمی‌هایش پیوست و حالا یکی از نامزدهای بازنشستگی قطعی از تیم ملی است. لی که 110 بازی ملی در کارنامه دارد بعد از شکست در مقابل قطر در شبکه‌های اجتماعی از همه هواداران کره تشکر کرده و اعلام کرده که دوران حضورش در تیم ملی دیگر به پایان رسیده است.

 

خبرگزاری یونهاپ مدعی است بعد از بازنشسته شدن چهره‌های پا به سن گذاشته تیم بنتو، سون هیونگ مین، ستاره بزرگ کره‌ای‌ها که در تاتنهام توپ می‌زند، هوانگ هی چان، کیم مین جائه، هوانگ این بوم، کیم مون هوان و لی سونگ وو، نقش رهبران جدید نسل تازه تیم ملی کره را به عهده خواهند گرفت. یونهاپ می‌گوید شکی نیست که بنتو در ماه مارس زمانی که تیم ملی‌ کره را برای اولین بار بعد از جام ملتها به اردو فرا خواهد خواند از چندین چهره جدید و تازه وارد هم استفاده خواهد کرد که باید منتظر ماند و دید کدام فوتبالیست‌های جوان کره‌ای فرصت ورود به تیم ملی را پیدا خواهند کرد.

 

 

 

 

کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۸ رفتار ناسالم که می‌تواند دوران بازنشستگی شما را به چالش بکشد
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • اعتراف جنجالی ذوالنور درباره افزایش سن بازنشستگی /نفهمیدیم به چه چیزی رأی می‌دهیم، حتی بنده!
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • تقدیر ستاره پیشین بارسا از والیبالیست بلغارستانی
  • (ویدئو) نجات دراماتیک راننده خودرو از میان شعله‌های آتش
  • حاتم بخشی بیات از جیب کارکنان نفت؟
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان