Web Analytics Made Easy - Statcounter

با بررسی بارش‌های حوضه‌های اصلی آبریز کشور می‌بینیم که در ۵ روز نخست بهمن‌ماه، تنها به اندازه ۰.۱ میلیمتر بارش در حوضه آبریز "خلیج فارس - دریای عمان" به ثبت رسیده و احتساب این میزان بارش اندک، در مجموع کشور رقمی نزدیک به صفر است. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ اقتصادی نفت و انرژی کشاورزی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس آمار رسمی دفتر مطالعات پایه منابع آب شرکت مدیریت منابع آب ایران، ارتفاع کل ریزشهای جوی از اول مهر تا 5 بهمن سال آبی 98-97 (125 روز ابتدایی سال آبی جاری) بالغ بر 127.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 میلیمتر است.

این مقدار بارندگی نسبت به میانگین دوره‌های مشابه درازمدت( 105.4 میلیمتر) 20.8 درصد افزایش و نسبت به دوره مشابه سال آبی گذشته( 41 میلیمتر) 210.5 درصد افزایش نشان می‌دهد.

همچنین حجم بارش‌های کشور از اول مهر تا 5 بهمن به 209 میلیارد و 794 میلیون مترمکعب رسید.

از مجموع 127.3 میلی‌متر بارش ثبت‌شده در 125 روز ابتدایی سال آبی جاری، 35.2 میلی‌متر بارش در 35 روز ابتدایی زمستان به‌ثبت رسیده است. نکته قابل توجه این است که تمامی این 35.2 میلیمتر بارش‌های زمستانی، در دی‌ماه به ثبت رسیده و در 5 روز ابتدایی بهمن‌ماه بارشی در کشور نداشته‌ایم.

در واقع با بررسی بارش‌های حوضه‌های اصلی آبریز کشور می‌بینیم که در 5 روز نخست بهمن‌ماه، تنها به اندازه 0.1 میلیمتر بارش در حوضه آبریز "خلیج فارس - دریای عمان" به ثبت رسیده و احتساب این میزان بارش اندک، در مجموع کشور رقمی نزدیک به صفر است.

زمستان پربارشی در راه است؟

انتهای پیام/

R32317/P1012122/S7,80,83/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شرکت مدیریت منابع آب

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت مدیریت منابع آب شرکت مدیریت منابع آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، براثر فعالیت سامانه بارشی اخیر از دوم تا سوم اردیبهشت ماه در ????بیستون: 13.7 میلیمتر ????کوزران،هرسین: 11.6 میلیمتر ????کرمانشاه: 10:8 میلیمتر ????گیلانغرب،سنقر: 10.5 میلیمتر ????جوانرود: 10.2 میلیمتر ????اسلام آباد غرب: 8.8 میلیمتر ????سرمست: 5 میلیمتر ????کرندغرب: 4.4 میلیمتر ????روانسر: 4.2 میلیمتر ????گهواره: 4 میلیمتر ????ثلا‌ث‌باباجانی: 0.2 میلیمتر باران باریده است .

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری در این استان‌ها؛ کوهنوردی ممنوع!
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد
  • کمبود آب تهران با بارش‌های اخیر جبران شد؟
  • بارش‌های اخیر کبود آب تهران را جبران نکرد
  • ۳۸۹ میلی‌متر بارش در کردستان ثبت شد
  • وضعیت بارندگی و جوی در تهران
  • پیش‌بینی وضعیت بارندگی در تهران
  • پیش بینی وضعیت جوی تهران در روزهای آتی
  • بیشترین بارش‌ها با ۴ میلیمتر در بروجن
  • صحنه پر بارش ترین شهر کرمانشاه در چند روز اخیر