Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، با حکم سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع)، سرهنگ «علی بقایی» به عنوان فرمانده سپاه ناحیه همدان منصوب شد.

آئین تکریم و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه همدان فردا یکشنبه 7 بهمن ماه از ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولین سپاه انصارالحسین(ع) و سپاه ناحیه همدان در مجتمع انصار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس حکمی سرهنگ «حسن برزگر» در قسمت بازرسی سپاه انصارالحسین(ع) ادامه فعالیت خواهند داد.

گفتنی است، پیش از این سرهنگ بقایی به عنوان مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در حال خدمت بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: سردار مجیدی تکریم و معارفه همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۳۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • رفع تصرف ۷۰۰ میلیارد ریال اراضی ملی در استهبان
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • بازدارندگی موجود نتیجه هدایت‌های داهیانه رهبری است
  • گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید حجازی در دلگان
  • ماجرای زنی که فرمانده‌ سپاه پاسداران شد!
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد