Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@18:38:40 GMT

مقاوم‌سازی ساختمان‌ها با ایزوگام

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۳۸۱۲

مقاوم‌سازی ساختمان‌ها با ایزوگام

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، ایزوگام نام بازرگانی گونه‌ای عایق آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام، استخر و مانند آن است. ایزوگام پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به‌کار می‌رود، و از فرآورده‌های نفتی بدست می‌آید.

عایق بندی رطوبتی ساختمان‌ها که تا چهل سال گذشته به صورت سنتی، با آسفالت و قیر گونی انجام می‌گرفت با پیدایش عایق‌های رطوبتی و مزیت‌های این نوع عایق‌ها به تدریج جای خود را به این عایق‌ها دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه در بیش‌تر ساختمان‌ها چه در مرحلهٔ پی و فونداسیون و چه در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون با لایه عایق رطوبتی انجام می‌گردد.

لیست قیمت ایزوگام در تهران با نصب:

ایزوگام حفاظ بام اصل دلیجان دولایه با روکش آلومینیوم قیمت هر متر با نصب ۲۲۰۰۰ تومان

ایزوگام پشم شیشه ایران دولایه فویلدار قیمت هر متر با نصب ۲۴۰۰۰ تومان

ایزوگام اصل تهران دولایه فویلدار قیمت هر متر با نصب ۲۴۰۰۰ تومان

ایزوگام سراپوش دلیجان دولایه فویلدار قیمت هر متر با نصب ۲۲۰۰۰ تومان

ایزوگام سینا بام دلیجان دولایه فویلدار قیمت هر متر با نصب ۲۱۰۰۰ تومان

ایزوگام عایق مرجان بام فویلدار دولایه قیمت هر متر با نصب ۱۹۰۰۰ تومان

ایزوگام مرجان دلیجان دولایه فویلدا ر قیمت هر متر با نصب ۲۰۰۰۰ تومان

ایزوگام سامان دلیجان دولایه فویلدار قیمت هر متر با نصب۲۱۰۰۰ تومان

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان دولایه فویلدار هر متر با نصب۲۰۰۰۰ تومان

ایزوگام بامگستر الوند آسیا دولایه فویلدار هر متر با نصب۲۲۰۰۰ تومان

ایزوگام نمونه ایران دولایه فویلدار هر متر با نصب۲۰۰۰۰ تومان

ایزوگام پشم شیشه دلیجان دولایه فویلدار هر متر با نصب ۲۰۰۰۰ تومان

ایزوگام بامگستر دلیجان ثبت۱۱۷ دلیجان دولایه فویلدار با نصب هر متر۲۳۰۰۰ تومان

صادرات به خارج از کشور

شرکت عایق کاران نوین پوشش آمادگی خود را جهت صادرات قیر وایزوگام صادراتی بامجوز صادرات به تمامی کشورها از جمله کشورهای عراق وافغانستان اعلام می نماید.

همکاری با تمامی مراکز دولتی

شرکت عایق کاران نوین پوشش(ایزوگام کرمی) درنظر دارد با تمام ادارات دولتی که اقدام به خرید ونصب ایزوگام وقیروگونی وآسفالت وبستن قرارداد با این شرکت نمایند "علاوه بر تخفیف شرایط اقساط بااجرای با مصالح ودستمزدی را به هموطنان عزیز خدمات ارائه نماید

ایزوگام های نصب شده توسط شرکت با بیمه نامه معتبر ممهور به مهر بیمه ایران و شرکت تولیدی ایزوگام و ضمانت نامه معتبر 10 ساله می باشد. با بیش از 14 سال سابقه درخشان درزمینه ایزوگام ، قیرگونی و آسفالت در خدمت هموطنان عزیز می باشیم.

برای اطلاع از قیمت ایزوگام، عایق سفید ، پرایمر و قیر لطفاً تماس بگیریدو یا به لینک زیر مراجعه کنید.

شماره تماس تهران : 09199761006 ،  ۰۹۱۲۰۷۲۱۰۰۶

قیمت ایزوگام ، نصب ایزوگام و قیمت ایزوگام در تهران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پوشش عراق مرجان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش آمریکا برای قطع خدمات به ابزارهای تراشه‌سازی چین

یک مقام وزارت بازرگانی آمریکا اعلام کرد واشنگتن با مضاعف کردن تلاش برای جلوگیری از تقویت توانمندیهای تراشه‌سازی چین، از متحدان خود می‌خواهد شرکت‌های داخلی را از خدمات رسانی به ابزارهای خاص تولید تراشه برای مشتریان چینی، منع کنند.

به گزارش ایسنا، آلن استوز، رئیس کنترل صادرات، در یک کنفرانس سالانه به خبرنگاران گفت: ما با متحدان خود کار می‌کنیم تا مشخص کنیم چه چیزی برای خدمات رسانی مهم است و چه چیزی مهم نیست. در تلاش هستیم به بخشهای کلیدی خدمات رسانی نشود و اینها بحث‌هایی است که با متحدان خود داریم.

واشنگتن درگیر یک جنگ فناوری چند ساله با پکن است و به دنبال جلوگیری از ساخت تراشه‌های پیشرفته تر چین است که می‌تواند برای تقویت ارتش این کشور استفاده شود. هنگامی که شرکت فناوری هواوی در سال ۲۰۲۳ یک گوشی هوشمند جدید فایو جی با تراشه پیشرفته هفت نانومتری ساخت چین را عرضه کرد، مقامات آمریکایی غافلگیر شدند. هواوی و شرکت تراشه‌سازی چینی SMIC، هنوز هم به تجهیزات تامین‌کنندگان خارجی از جمله شرکت آمریکایی اپلاید متریالز و شرکت هلندی ASML Holding NV برای تولید این تراشه متکی بودند. پس از پیشرفت هواوی، آمریکا متحدان خود را تحت فشار قرار داده است تا دسترسی چین به فناوریهای پیشرفته را محدودتر کنند.

دولت بایدن در سال ۲۰۲۲، محدودیت‌های جدیدی را برای صادرات ابزارهای ساخت تراشه‌های ساخت آمریکا به کارخانه‌های تراشه‌سازی پیشرفته چینی اعلام کرد و ژاپن و هلند را که تولیدکنندگان کلیدی ابزارهای تراشه‌سازی هستند، متقاعد کرد با کنترل‌های خود، اقدام مشابهی را دنبال کنند.

بر اساس گزارش رویترز، قوانین آمریکا، ادامه خدمات رسانی به ابزارهایی را که شرکت‌های چینی قبل از مقررات جدید خریداری کرده بودند برای شرکت‌های آمریکایی دشوار کرد، اما قوانین هلند و ژاپن محدودیت‌های مشابه را شامل نمی شدند. این امر مقامات آمریکا را واداشت تا متحدان خود را متقاعد کنند محدودیت‌های مشابه آمریکایی را اعمال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلاش آمریکا برای قطع خدمات به ابزارهای تراشه‌سازی چین
  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • واژگونی پراید هفت مصدوم برجای گذاشت
  • شمار زیادی از تجهیزات صنایع نفت و گاز در ۱۴۰۲ بومی‌سازی شد
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • سرانجام پل حافظ تهران | این پل جمع می شود یا همچنان باقی می ماند؟
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • تصمیم درباره پل حافظ در تهران تغییر کرد!
  • ایستگاه پایانی توزیع کنندگان مواد مخدر