Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:52:28 GMT

وقوع ۲۴۸ تصادف جاده‌ای در استان همدان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۳۹۷۳

وقوع ۲۴۸ تصادف جاده‌ای در استان همدان

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عزیزی، رییس پلیس راه استان همدان امروز در ششمین نشست مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهار داشت: طبق آمار گزارش شده از پزشکی قانونی استان در این تصادفات که در ۹ ماهه نخست امسال رخ داد، متاسفانه ۲۴۸ نفر جان باختند.

وی افزود: در مدت مشابه پارسال نیز ۲۶۹ فقره تصادف رخ داد که در این بین ۳۳۸ نفر جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی با بیان اینکه، رعایت ایمنی در جلوگیری از بروز تصادفات حرف اول را می‌زند، یادآور شد: خوشبختانه این مهم در بین مردم نهادینه شده و باید در این زمینه از فعالیت‌های مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به دلیل اقدامات انجام شده و به ویژه نصب دوربین‌های سرعت گیر که نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده ای داشته، قدردانی کرد

رییس پلیس راه استان همدان خاطرنشان کرد: بیشترین حوادث در گردنه اسدآباد (با 17 نفر فوتی) است که دلیل آن نبود حفاظ میانی است که باید نیوجرسی در آن مسیر نصب شده و ایمن سازی مناسبی در آن انجام شود.

انتهای پیام/ د 

 ۲۴۸ تصادف جاده‌ای در استان همدان رخ داد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه تصادف رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۳۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران

در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران، پنج نفر مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، بنابر اعلام مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، ساعت ۱۱:۳۶ امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ طی تماس با اورژانس و به دنبال تصادف کامیون با تاکسی در گردنه حیران، نرسیده به هتل پارلا، روبه‌روی رستوران ایران‌زمین، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شدند.

پنج مصدوم این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی توسط فوریت‌های پزشکی نمین، به‌وسیله به بیمارستان فاطمی اردبیل منتقل شدند.

کد خبر 746945

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • بعد از تصادف، تا رسیدن کارشناس چه باید کرد؟
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان تصادفات جاده‌ای
  • برخورد مرگبار جرثقیل نیسان با عابر پیاده
  • وقوع حادثه تصادف در جاده خرم آباد - اندیمشک + فیلم
  • تصادف در محور بروجن به لردگان دو فوتی برجای گذاشت
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران