Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@12:14:48 GMT

جزئیات جلسه احزاب اصولگرا و جامعه روحانیت مبارز

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۴۱۶۳

جزئیات جلسه احزاب اصولگرا و جامعه روحانیت مبارز

تهران- ایرناپلاس- دبیرکل حزب سبز ایران خبر داد که احزاب اصولگرا پنج‌شنبه گذشته، با اعضای جامعه روحانیت مبارز جلسه داشتند و درباره وضعیت کشور و تغییرات اساسنامه جامعه روحانیت مبارز بحث و گفت‎وگو کردند.

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به جلسه اصولگرایان و جامعه روحانیت مبارز، به ایرناپلاس می‎گوید: پنج‌شنبه گذشته جلسه‎ای به میزبانی جامعه روحانیت مبارز با احزاب اصولگرا برگزار شد که جلسه بسیار خوبی هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کنعانی مقدم اضافه می‎کند: حدود 50 حزب اصولگرا، از جمله احزابی که عضو جبهه ایستادگی، پیروان خط امام و رهبری و همچنین احزاب مستقل هستند، در این جلسه حضور داشتند.

وی در ادامه بیان می‎کند: در این جلسه، درباره آخرین وضعیت کشور و همچنین تغییرات جامعه روحانیت مبارز بحث شد. به‌تازگی جامعه روحانیت مبارز، اساسنامه‎ای را تدوین کرده ‎است و تغییراتی هم لحاظ کرده که آن‎ها این تغییرات را به نظرخواهی گذاشتند و احزاب اصولگرا درباره آن گفت‎وگو و ابراز نظر کردند. آیت‎الله موحدی کرمانی، رئیس و حجت‌الاسلام پورمحمدی، دبیرکل جامعه روحانیت مبارز هم در این جلسه حضور داشتند.

این فعال سیاسی اصولگرا پیش از این نیز در گفت‎وگو با ایرناپلاس گفته بود که جلسات شورای وحدت اصولگرایان با شتاب ادامه دارد و اصولگرایان، جامعه روحانیت مبارز را جریان اصلی در جبهه خود می‎دانند. به همین دلیل، هرچه بیشتر با هم هماهنگ شوند، بهتر است. در انتخابات آینده، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نقش ویژه و تعیین کننده‎ای برای اصولگرایان دارد.

سابقه شکل‌گیری جامعه روحانیت مبارز به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بازمی‌گردد. اساسنامه جامعه روحانیت مبارز در سال 1357 تدوین شد. در آذر 1358 به توصیه امام(ره) اساسنامه جدیدی تنظیم و بسیاری از بندهای اساسنامه پیشین حذف شد. 29 مرداد 1375 نام این تشکل به «جامعه روحانیت مبارز استان تهران» و اواخر آذرماه سال جاری به «جامعه روحانیت مبارز کشور» تغییر یافت.

**اداره کل اخبار چندرسانه‌ای**ایرناپلاس**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي ايرناپلاس روحانيت مبارز احزاب اصولگرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه شهرستان پلدشت در جلسه حجاب و عفاف شهرستان که در محل فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت برگزار شد گفت ترویج بی عفتی و بی حجابی   بزرگترین ضربه به بانوان جامعه  بوده و بنیان خانواده را سست و از هم گسسته می کند و مهمترین عامل برای استحکام خانواده ها حجاب و عفاف است .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد  در بحث حجاب و عفاف بایستی تمامی مسئولین و نهادها و سازمان ها در کنار پلیس باشند تا چرا که حجاب و غفاف از توطئه های دشمن برای تضعیف فرهنگ جامعه . و بی عفتی و بی حجابی جامعه را به فساد و بی بند باری می کشاند و عقوبت الهی را در پی دارد .

سرهنگ جباری سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پلدشت هم در این جلسه  خطاب به افراد محدودی که به کشف حجاب و هنجار شکنی در جامعه مبادرت می ورزند گفت : با چنین افرادی  طبق قانون برخورد خواهد شد .

 

 

دیگر خبرها

  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • ممکن است چهره جدیدی رئیس مجلس شود/ هیات رئیسه ترکیبی از دو جریان اصولگرا خواهد داشت
  • حوزه های علمیه از اساسی ترین پایگاه های فرهنگی جامعه هستند
  • حفظ جایگاه طلاب از وظایف دادگاه ویژه روحانیت است
  • آیت الله مکارم شیرازی: دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • دادگاه ویژه سبب می‌شود که روحانیت ملاحظه بیشتری داشته باشند
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • تاکید امام جمعه پلدشت برنقش حجاب و عفاف در تحکیم خانواده
  • برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در شهرستان چالدران