Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدنجم‌الدین محمدی مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در گفت‌وگو با فارس، درخصوص گرمخانه‌های شهر تهران گفت: تعداد گرمخانه‌ها را افزایش داده‌ایم و گرمخانه‌های جدیدی در منطقه‌های 12 و 19 احداث کردیم. 

وی با بیان اینکه با سرد شدن هوا گشت‌ها فعالتر می شوند، گفت: افرادی که شبها بیرون مانده باشند را جمع‌آوری و به گرمخانه‌ها منتقل می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته مدیرعامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران زمانی که دمای هوا زیر 5 درجه باشد روزها نیز به این افراد خدمات می‌دهیم. 

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط روزانه 1800 تا 2 هزار نفر به گرمخانه‌ها مراجعه‌ می‌کنند، گفت: بیشتر کارتن‌خواب‌ها در مناطق 12،‌16، 15 و 19 هستند.

محمدی از شهروندان خواست هنگامی که کارتن‌خوابی را در سطح شهر دیدند با سامانه 137 تماس گرفته و اطلاع دهند. 

مدیر عامل سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص ساماندهی گلفروشان در سر چهارراه گفت: گلفروشان بزرگسال متکدی نیستند که ما بتوانیم آنها را جمع‌آوری کنیم. 

وی درخصوص جمع‌آوری متکدیان گفت: این کار مدام در حال انجام است، متکدیان را جمع‌آوری و به کمیته امداد،‌بهزیستی و اداره اتباع تحویل می‌دهیم. 

محمدی تاکید کرد که جمع‌آوری متکدیان متوقف نمی‌شود. 

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل حافظ تهران ماندگار شد

به گزارش قدس آنلاین، در حالی طی یکسال گذشته شهرداری تهران اعلام کرده بود که بنا دارد پل حافظ را جمع آوری کند که در نهایت تصمیم گرفته شد که این پل جمع آوری نشود.

مسعود حق لطفی؛ سرپرست سازمان عمران شهرداری تهران اعلام کرد: با بررسی‌های صورت گرفته پل حافظ جمع‌آوری نخواهد شد.

وی گفت: طبق تصمیم گرفته شده این پل مقاوم‌سازی می‌شود و تا حدود ۴۰ سال دیگر هم در برابر لرزه مقاوم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • اسکان نوروزی در ۷ بوستان پایتخت + آدرس
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷ بوستان پایتخت
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • کلاهبرداری ۲۸ میلیاردی یک باند حرفه‌ای با مدارک افراد معتاد و کارتن‌خواب
  • پل حافظ تهران ماندگار شد
  • لزوم تسریع در جمع‌آوری کارتن‌پلاست‌های سطح شهر همدان
  • جمع‌آوری ۶۸ هزار تن نخاله در شهرکرد
  • لزوم تسریع در جمع آوری کارتن پلاست‌های سطح شهر توسط شهرداری همدان
  • ظرفیت روزانه اقامت‌گاه‌های استان یزد ۱۵۵ هزار نفر است
  • به ترنس‌های معتاد اسکان می دهیم، اما هیچ مسئولیتی را نمی توانیم قبول کنیم