Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه با حضور محمد راستاد معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان بنادر ودریانوردی، مصطفی سالاری استاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی عملیات  اجرایی طرح توسعه بندر مسافری چمخاله شهرستان لنگرود آغاز شد.

طرح توسعه بندر مسافری چمخاله در مجاورت تلاقی رودخانه‌های لنگرود و شلمان‌رود است که دارای موقعیت بی نظیر در سواحل ماسه‌ای دریای خزر و از جمله زیباترین و مناسب‌ترین منطقه ساحلی برای اهداف طرحهای مسافری داخلی و خارجی و گردشگر دریایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا سازمان بنادر و دریانوردی اصلاح و توسعه بندرگاه فعلی، احداث بندرگاهی مناسب که پاسخگوی پذیرش انواع شناورهای مسافری و تفریحی را در دستور کار قرار داده است. این طرح در قالب احداث حوضچه دریایی کاربری - مسافر گردشگری با مساحت ۴ هکتار با سرمایه‌گذاری ۷۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی سازمان بنادر و دریانوردی اجرایی می شود.

گفتنی است این پروژه در مدت ۳۶ ماه اجرایی می شود.

کد خبر 4523850

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی شهرستان لنگرود مصطفی سالاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه سفر خود به بندر امام خمینی  با اشاره به بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بخش دولتی و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی،    انعقاد قرارداد‌های سرمایه‌گذاری را از دستاورد‌های قابل توجه در بنادر خوزستان توصیف و آن را ناشی از توجه ویژه سازمان بنادر و دریانوردی به آن عنوان کرد.

محمدحسین علامه  در ادامه با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد دریا محور توسط مقام معظم رهبری افزود: سازمان بنادر و دریانوردی در محوریت امور دریایی کشور عهده‌دار دبیرخانه سیاست‌های کلی خواهد بود و با اتکا به سرآمدی سازمان و محوریت موضوعات دریایی در آن، در آینده‌ای نزدیک شاهد ثمرات و نتایج اثربخش آن در همه حوزه‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره مجموعه اقدامات و عملکرد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی به ویژه در حوزه افزایش درآمد‌ها و جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی بیان کرد: در تداوم این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ این اقدامات همچنان با قوت هر چه بیشتر تداوم داشته باشد.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اهمیت جشنواره شهید رجایی برای ارائه و تبیین اقدامات و عملکرد یک ساله دستگاه‌های اجرایی گفت: ثبت و ضبط دقیق و جامع مستندات و گردآوری آنها و ارائه در این جشنواره می‌تواند جایگاه این بندربزرگ تجاری کشور را برای افکار عمومی تبیین کند.

 

دیگر خبرها

  • احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر آغاز شد
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • افزایش درآمدها وموفقیت درجذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی دربندرامام خمینی
  • عملیات اجرایی ساخت مسکن کارکنان سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۸ واحدی مسکن ویژه اقشار کم درآمد در شفت
  • مانور آغاز عملیات اجرایی مولدسازی روستا‌های همدان
  • تخلیه و بارگیری کالاهای کانتینری در بوشهر ۹۲.۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش درآمدها و موفقیت در جذب سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی در بندرامام خمینی (ره)
  • رشد ۹۲.۵ درصدی تخلیه و بارگیری کانتینر در بندر بوشهر