Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدفتح اله هاشم‌نژاد، رییس جمعیت هلال احمر کرج در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: کاروان‌های سلامت با اعزام به حاشیه شهرها و روستاها و مناطق کم برخوردار خدمات رایگان درمانی، مشاوره روانشناسی، تست قندخون و ارجاع به متخصصین را انجام می‌دهند.
وی افزود: در راستای اجرای این طرح در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۴ کاروان به مناطق مختلف کم برخوردار در سطح شهرستان اعزام خواهد شد که اولین مرحله این طرح با اعزام دو کاروان سلامت آغاز شد و در مجموع پنج پزشک عمومی پنج روانشناس و سه شنوایی‌سنج، یک جراح عمومی یک متخصص زنان و یک ماما، متخصص گوش و حلق و بینی، مربی امداد و کمک اولیه و هشت امدادگر در این کاروان‌ها جمعیت را همراهی و خدمات رایگان ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشم‌نژاد با اشاره به بهره‌مندی۵۳۰ نفر از خدمات این کاروان، افزود: ۲۲۰ نفر در مسجد امام حسن عسگری(ع) منطقه اسلام آباد و ۳۱۰ نفر از این عزیزان در مسجد حمزه سیدالشهدا(س) منطقه اخترآباد مهرشهر از خدمات کاروان‌های سلامت استفاده کردند.
این مسئول در پایان پزشکان و روانشناسان، مددکاران و همچنین داوطلبان خیر و بشردوست داوطلب جمعیت را سرمایه‌ای ارزشمند دانست و گفت: آن‌ها حامیان اصلی این سازمان در ارائه خدمات بشردوستانه به نیازمندان هستند که تمام توان خود را در راستای رفع نیاز نیازمندان در شرایط مختلف به کار می‌گیرند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن اجتماعی هاشم نژاد هلال احمر کاروان سلامت مناطق محروم پزشک قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   وحید سلیمی روز چهارشنبه گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی موادغذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب‌دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.
سلیمی اظهار داشت: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و با نقش‌آفرینی یک موسسه خیریه در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از تهران بارگیری و با ۲ دستگاه تریلی به مقصد استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل چهار بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تُن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، چهار بطری روغن مایع، ۲ بسته چای،۲ کیلوگرم قند،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • آمادگی کامل جمعیت هلال‌احمر سراوان جهت امدادرسانی
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • اعزام ۱۰ تیم هلال احمر یزد به سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۱ تیم امدادی و عملیاتی هلال احمر فارس به مناطق سیل زده
  • تشریح آخرین خدمات هلال احمر در سیل هرمزگان/ برپایی ۵ کمپ اسکان اضطراری
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره