Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، انتخابات اعضای شورای مرکزی خانه احزاب استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، نمایندگان خانه احزاب ایران و دبیران دفاتر فرعی و شعب احزاب و تشکل های سیاسی استان در محل فرهنگسرای جوان ارومیه برگزار شد.

در این انتخابات که با نظارت استانداری آذربایجان غربی و نمایندگان خانه احزاب ایران برگزار شد، علی اکبر عسگری، نادر علیزاده و پریسا علیلو از فراکسیون اصلاح طلبان استان- فاروق کریمی، جعفر آیین پرست و علی بهمنش از فراکسیون اعتدالیون و مستقلین استان- زکریا خیری، مهدی فتاحی و ولی الله سمرقندی از فراکسیون اصولگرایان استان بعنوان اعضای اصلی شورای مرکزی خانه احزاب استان، اسلام صادقی و رسول اصغرزاده بعنوان اعضای علی البدل، سعید رضازاده بعنوان بازرس اصلی و یحیی عماری نیز بعنوان بازرس علی البدل خانه احزاب استان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در این جلسه، افتتاح خانه احزاب را فرصتی مغتنم برای استان دانست و افزود: خانه احزاب محلی برای پشتیبانی از احزاب مستقر در استان است و می تواند نقش برجسته ای در توسعه فرهنگ حزبی در استان ایفا کند.

وی به روند تشکیل خانه احزاب استان اشاره کرد و گفت: با ابلاغ منشور گفت و گوی سیاسی، بلافاصله دستور تشکیل خانه احزاب استان آذربایجان غربی از سوی مقام عالی استان صادر شد که با پیگیری های انجام گرفته، این اتفاق مبارک در آستانه فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان اتفاق افتاد.

معاون سیاسی استاندار در ادامه به چند وظیفه عمده خانه احزاب اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی در جهت گسترش فرهنگ حزبی و فعالیت های گروهی، تقویت روحیه تعاون، همکاری و تفاهم بین گروه های سیاسی، برگزاری همایش ها و جلسات مربوط به احزاب و گروه های سیاسی، برگزاری نشست های مشترک میان مسئولان احزاب و مسئولان استان و کمک به حل مشکلات و دفاع از حقوق احزاب از جمله مهم ترین وظایف خانه احزاب است.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش مهم حزب در توسعه اشاره کرد و افزود: حزب حلقه مفقوده توسعه سیاسی است و باعث افزایش مشارکت اجتماعی می شود.

وی اضافه کرد: حزب در حقیقت مدرسه سیاسی برای تربیت نخبگان و محلی برای جمع بندی مسائل و مشکلات مردم و انعکاس مشکلات به مسئولان است.

معاون سیاسی استاندار همچنین احزاب را ضد تورم قوانین عنوان کرد و افزود: اگر احزاب فعال باشند قوانین سامان می یابند.

در  ادامه این جلسه، دفتر نمایندگی خانه احزاب استان آذربایجان غربی با حضور معاون سیاسی استاندار و نمایندگان خانه احزاب ایران افتتاح شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات خانه احزاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت

معاون وزیر کشور از ادامه روند تشکیل استان تهران شرقی خبر داد و گفت: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید محمدتقی شاهچراغی ظهر امروز در جلسه شورای اداری ورامین با اشاره به لزوم پیگیری مطالبات مردم اظهار داشت: تشکیل استان شرقی و استان شدن ورامین فرایندی دارد که آغاز شده و در مسیر اجراست.

وی با بیان اینکه بخشی از کارهای استان تهران شرقی پیش رفته است افزود: این تقسیمات فرآیندی دارد که در حال پیگیری است و تاکنون در کمیسیون سیاسی دولت مصوب شده و بر اساس قانون باید در دولت و مجلس بررسی شود.

معاون وزیر کشور تصریح کرد: مطالبات مردم و مشکلات احصا شده، لذا باید ثبت و توسط فرمانداران و معاونان استاندار تهران رسیدگی شود.

 شاهچراغی ابراز داشت: ارتباط با مردم نیاز به برنامه ریزی مستمر دارد و فرمانداران و بخشداران باید به این نکته توجه کنند که دیدار با اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، کشاورزان، عشایر و ... منوط به دوره خاصی نباشد و مشکلات احصا شده به‌صورت مستمر پیگیری شود.

دستگیری کلاهبردار 10 میلیاری با 18 شاکی در ورامین + فیلم

وی با اشاره به برگزاری انتخابات افزود: انتخابات در استان تهران کم‌نظیر و حتی بی‌نظیر بود که با همکاری تمام استانداران و فرمانداران پیگیری شد و در احقاق 4 راهبرد فرموده مقام معظم رهبری گام‌های ارزشمندی را شاهد بودیم.

معاون وزیر کشور در پایان خاطرنشان کرد: دشمنان ما از برگزاری انتخابات پرشور در ایران هراس داشتند و پیام‌های رسمی صادر کرده بودند که اختلال و ضربه‌ای به انتخابات وارد می‌کنند اما انتخابات در تمام کشور و حتی در مرزها به‌خوبی انجام شد و برای اولین بار بیش از 99 درصد آرای مردم به‌صورت آنلاین اتخاذ شد.

انتهای پیام/

 

  

دیگر خبرها

  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای منافقین فردا برگزار می‌شود
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد