Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ درمراسمی با حضور آیت الله تقوی نماینده مقام معظم رهبری در وزارت جهاد کشاورزی پیکرمطهر مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تشییع شد.

 در این مراسم  که خمسه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، آیت الله محمدی تاکندی نماینده سابق خبرگان رهبری، روحانیون، علما، ائمه جمعه، فرمانداران و مسولین و کارکنان جهاد کشاورزی حضور داشتند پیکر حجت السلام و المسلمین گروسی بر روی دستان مردم و علاقمندان آن مرحوم  از امامزاده حسین (ع) شهر قزوین تشییع و در گلزار بهشت صدر  این شهر  به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمود گروسی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی استان قزوین روز گذشته در سن 51 سالگی  دعوت حق را لبیک گفت.

مرحوم  گروسی  از روحانیون برجسته استان و مفسر قرآن کریم  بود  که  حدود  15 سال مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان را  بر عهده داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جهاد کشاورزی خاک سازمان جهاد کشاورزی استان مسئول نمایندگی ولی فقیه ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۵۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مراسم بزرگداشت حاجیه خانم رخسار امینی از ساعت ۱۵ الی ۳۰/۱۶ در مسجد حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) در خیابان محراب برگزار خواهد شد.

شهید احمد فیروزی سال ۵۹ در منطقه عملیاتی آبادان به شهادت رسیده و شهید مرتضی سلطانی فرزند دیگرش در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی شلمچه به مقام شهادت نائل آمده است.

همسر مرحومه شهید عباس سلطانی هم در سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی سرو به شهادت رسیده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۴۰دستگاه انواع پهپاد در عرصه‌های کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • سپاه در عملیات وعده صادق از تسلیحات دهه ۸۰ استفاده کرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی