Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت هیئت قایقرانی شهرستان بویراحمد اولین دوره کلاس داوری درجه سه قایقرانی آب‌های آرام با حضور 17 شرکت کننده و زیر نظر مدرس فدراسیون قایقرانی به مدت سه روز از سوم تا پنجم بهمن در یاسوج برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیردنا؛ اولین دوره کلاس داوری درجه سه قایقرانی آب‌های آرام با حضور 17 شرکت کننده و زیر نظر مدرس فدراسیون قایقرانی به مدت سه روز از سوم تا پنجم بهمن در یاسوج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

شرکت کنندگان در این کلاس سه روزه از کلیه هیئت های شهرستان های استان بودند که میزبانی هیئت قایقرانی شهرستان بویراحمد و زیر نظر مدرس فدراسیون قایقرانی به صورت نظری و عملی آموزش دیدند.

 

 

رئیس هیات قایقرانی شهرستان بویراحمد گفت: این کلاس ها از صبح روزچهارسنبه آغاز شد و عصر جمعه و با برگزاری آزمون به پایان رسید.

 

 

سیدصادق دانش خاطرنشان کرد: به افرادی که توانستن نمره 70 از 100  را در این آزمون کسب کردند، گواهی داوری درجه سه قایقرانی اسلالوم اعطا شد.

 

وی گفت: خانم کتایون اشرف سرمربی تیم قایقرانی بانوان کشور، تدریس این دوره از کلاس ها را برعهده داشت و شرکت کنندگان را با آخرین و به روزترین قوانین داوری قایقرانی آشنا کرد.

 

 

رئیس هیات قایقرانی شهرستان بویراحمد  عناون کرد: آشنایی با رشته قایقرانی و داشتن اطلاعاتی دقیق از این رشته، لازمه حضور در این دوره از کلاس ها عنوان شده بود.

 

 

دانش افزود: ارتقاء سطح علمی داوران رشته قایقرانی منطقه و شناسایی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان و آشنایی مردم با رشته مفرح قایقرانی از اهداف برگزاری این دوره بوده است.

 

 

وی بیان کرد: هیات قایقرانی شهرستان بویراحمد در رشته های اسلالوم، ، آب های آرام، کانوپولو، فعالیت دارند.

 

 

دانش در پایان ازحمایتهای مدیرکل ورزش وجوانان استان وهئیت قایقرانی استان و اداره ورزش و جوانان شهرستان بویراحمد دربرگزاری این دوره تقدیر و تشکرکرد.

 

 

 

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد

بر اساس اعلام معاونت آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی، کلاس‌های درس این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروزی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، معاونت‌آموزشی دانشگاه علامه‌طباطبائی در اطلاعیه‌ای تاکید کرد؛ کلاس‌های درس دانشجویان این دانشگاه بعد از تعطیلات نوروز از روز سه‌شنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳، در همه مقاطع تحصیلی، به صورت حضوری برگزار می‌شود.

بیش از این معاونت آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی۱۳ اسفند ۱۴۰۲ با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده بود؛ طبق مصوبه هیات رییسه این دانشگاه، کلاس‌های درس این دانشگاه از ۱۹ تا ۲۸ اسفند به‌صورت برخط و در سامانه آموزش مجازی دانشگاه برگزارمی‌شود.

اگر چه پس از اعلام این تصمیم سخنگوی وزارت علوم با انتشار توییتی تاکید کرد؛ دانشگاه ها اجازه برگزاری کلاس های برخط را ندارند و همه کلاس های درس باید به صورت حضوری برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پروانه تاکسیرانان غایب در کلاس‌های آموزشی تمدید نمی‌شود
  • کشف جسد اولین قربانی رودخانه بشار در سال‌ ۱۴۰۳
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • آثار برگزیده اولین جشنواره ملی راوی خورشید اعلام شد
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشجویان پس از تعطیلات نوروز اعلام شد
  • نقش برجسته‌های سولک میراثی تاریخی از دوره اشکانی + فیلم
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • برگزاری آزمون درجه داوری آسیایی کاراته در کشور ازبکستان
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود