Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@14:54:32 GMT

اعزام جودوکاران ایرانی بدون منصوری به پاریس!

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۶۴۸۲

به گزارش فارس، اولین مرحله مسابقات گرنداسلم جودو در سال 2019 طی روزهای 20 و 21 بهمن‌ماه به میزبانی فرانسه و در شهر پاریس برگزار خواهد شد، بر اساس اطلاعاتی که مسئولان فدراسیون ارائه کرده‌اند، سعید ملایی و محمدمحمدی بریمانلو نمایندگان جودو کشورمان در این رقابت‌ها خواهند بود.

البته محمد درخشان رئیس سابق فدراسیون جودو و مشاور عالی سرپرست فدراسیون جودو نیز به همراه این دو ملی پوش راهی نخستین مرحله مسابقات گرنداسلم جودو خواهد شد، اما نکته عجیب اینکه محمد منصوری که این روزها خبرهایی خوبی در مورد ادامه همکاری وی با تیم ملی جودو به گوش نمی‌رسد، در این اعزام غایب خواهد بود و عدم اعزام سرمربی تیم ملی با نفرات اعزامی به پاریس ابهام در خبرهای عدم همکاری فدراسیون با منصوری را بیشتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه منصوری در طول این دو سال هیچ سفری را از دست نمی‌داد و حالا در نخستین مرحله مسابقات گرند اسلم پاریس حضور نخواهد داشت، خیلی عجیب به نظر می‌رسد. حالا باید منتظر باشیم دلیل و یا دلایل عدم اعزام منصوری به پاریس را عمادی سرپرست فدراسیون و یا اینکه درخشان مشاور عالی عمادی که در مورد تمام مسائل جودو صحبت می‌کند، در مورد این موضوع مهم نیز توضیح دهد. به هر حال در اعزام ملی پوشان باید یک نفر به عنوان کوچ کنار ملی پوشان حضور داشته باشد و در حین مسابقات نکات لازم را به آنها اشاره کند.

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ بخش مطبوعاتی سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد در رابطه با پیگیری پرونده قضایی مفتوح مراجع فرانسوی علیه هموطن ایرانی که در روز جمعه ۳۱ اردیبهشت با پوشیدن جلیقه انفجاری تقلبی و ورود به ساختمان بخش کنسولی فضای رعب و وحشت را برای مراجعین ایرانی و همکاران سفارت ایجاد کرد، سفارت بر این باور است این هموطن ایرانی تحت القائات فضای ایران هراسی که توسط افراد، گروه‌ها و لابی‌های ضد ایرانی ایجاد و دامن زده می‌شود، اقدام مخاطره آمیز و تهدید برانگیز مزبور را انجام داده است.
با وجود آنکه وی قبلاً در شهریور ۱۴۰۲ اقدام به آتش زدن لاستیک در مقابل بخش کنسولی کرده و توسط دادگاه فرانسه محکوم شده بود، سفارت با در نظر گرفتن شرایط سنی و شکنندگی وضعیت روحی و جسمی این هموطن ایرانی و بر اساس سنت ایرانی و اسلامی رافت و بخشش، تصمیم گرفت ضمن عدم پیگیری شکایت قضایی اخیر، حتی شکایت پیشین خود مرتبط با پرونده آتش‌سوزی شهریور ۱۴۰۲ را نیز پس بگیرد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در پاریس با تاکید بر اینکه تمامی نمایندگی‌های دیپلماتیک ایران در سراسر جهان "خانه" واقعی همه ایرانیان می‌باشد، ابراز امیدواری کرد تصمیم مزبور زمینه بازسازی روحی این هموطن برای بازگشت به زندگی عادی خود را فراهم آورد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله‌کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اعزام کاروان‌های المپیک و پارالمپیک به پاریس با پرواز داخلی
  • واکنش IOC به حضور ژیمناست‌ ایرانی در المپیک پاریس
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!