Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:47:53 GMT

جدیدترین تصاویر از سریال جدید اکبر عبدی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۶۵۰۹

جدیدترین تصاویر از سریال جدید اکبر عبدی

" شش قهرمان و نصفی " به کارگردانی حسین قناعت و تهیه کنندگی پرویز امیری در مازندران در حال تصویربرداریست . ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸ فرهنگی تلویزیون ، سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، مجموعه تلویزیونی « شش قهرمان و نصفی » با محوریت   ترغیب خانوادههای ایرانی به تولید ملی و حمایت از تولیدگران ایرانی همچنین تشویق نوجوانان به ورزش وپویایی چندیست در   تهران کلید خورده و باپایان یافتن تصویربرداری سکانس های تهران هماکنون در شمال ایران و استان مازندران به کارخود ادامه می دهد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکبر عبدی از بیمارستان مرخص شد

اکبر عبدی ،شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهارهرهنما ، ارژنگ امیرفضلی، رویا میر علمی ،نادرسلیمانی ،رامین ناصر نصیر ،امیر غفار منش ،حسین رفیعی ،ساناز سماواتی ،عباس محبوب،علیرضا درویش، حامد آهنگی و مرتضی زارع نیزاز جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند .

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط رسانه ملی تلویزیون شبکه دو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی تلویزیون شبکه دو رسانه ملی تلویزیون شبکه دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «۵۰ متر مربع» یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از فردا پنجشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال ترکیه‌ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کارهای غیرقانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست‌وجو در مورد خانواده‌اش و آقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

کد خبر 845196 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • عکس صمیمی بازیگران سریال «نون خ» پربازدید شد
  • تلویزیون دستمزد نجومی می‌دهد؟
  • بازگشت سلمان فارسی به تهران
  • فصل ایران باستان «سلمان فارسی» کلید خورد
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • تصاویری جدید از برخورد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی به سرزمین‌های اشغالی | صدای الله اکبر و شعف فلسطینی ها لحظه برخورد موشک ها
  • «پا به ماه» به تلویزیون بر می‌گردد
  • تشییع پیکر ابوالشهداء حاج رجبعلی دهنوی در مشهد+عکس
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان