Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمام،  دانش آموز پسر از بخش های خمام، خشکبیجار و لشت نشاء صبح روز جمعه در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

فرمانده سپاه ناحیه مقداد رشت صبح امروز در جریان اعزام چهارمین و آخرین کاراون راهیان نور دانش‌آموزی بخش های خمام ، خشکبیجار و لشت نشا ء به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ۱۴۰ نفر از دانش‌آموزان پسر مدارس متوسطه دوره دوم بخش های مذکور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرهنگ حسن امینی با اشاره به اینکه مدت‌زمان این سفر معنوی چهار روز و در قالب سه دستگاه اتوبوس و یک دستگاه خودروی سواری است بیان کرد: دانش‌آموزان در این سفر از مناطق عملیاتی ‌جنوب کشور از یادمان اروند کنار ، شلمچه ، هویزه ، معراج شهدا ، پادگان حبیب الهی و یادمان شهدای اندیمشک بازدید می‌کنند.
فرمانده سپاه ناحیه مقداد شهرستان رشت آشنایی دانش‌آموزان بافرهنگ مقاومت و ایستادگی، ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیان عملکرد نسل قبل، چگونگی حفظ انقلاب در جنگ سخت و بیان نقش معنویت و اخلاص رزمندگان در پیروزی، نهادینه کردن روحیه ایثار و بصیرت افزایی در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن را ازجمله اهداف برگزاری این اردو‌ها برشمرد.
سرهنگ حسن امینی بابیان اینکه در هر اتوبوس این کاروان مربیان تربیتی، بصیرتی، روحانیون و راویان دوران دفاع مقدس حضور دارند گفت: برای برگزاری هرچه بهتر این اردو‌ها کار‌های مقدماتی و تمهیدات لازم از قبیل: تهیه وسایل نقلیه، هماهنگی مکان استقرار، خوابگاه، تغذیه، بیمه دانش‌آموزانانجام‌شده است.
به گفته وی، اعزام کاروان راهیان نور بسیج محلات اسفند ماه سال جاری آغاز می شود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور

سازمان هواشناسی نسبت به افزایش سرعت وزش باد در خلیج فارس و تنگه هرمز هشدار داد و آورده است: ارتفاع امواج در این آب‌ها به ۱.۵ متر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سازمان هواشناسی با صدور هشدار زردرنگ آورده است: از چهارشنبه تا بعدازظهر دوشنبه (۵ تا ۱۷ اردیبهشت‌ماه) وزش باد با بیشینه سرعت ۲۴ نات و افزایش ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر به‌ویژه طی صبح تا بعدازظهر در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز پیش‌بینی می‌شود.

در این شرایط جوی اختلال در ترددهای دریایی شناورهای سبک، احتمال اختلال در تردد شناورهای مسافربری و احتمال پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس‌های پرورش ماهی وجود دارد. به توصیه سازمان هواشناسی اجتناب از ترددهای دریایی به‌ویژه تردد شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی در مناطق تحت تأثیر، ممنوعیت شنا، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت‌های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی مد نظر قرار گیرد.

به گزارش ایسنا هشدار زردرنگ به معنای این است که پدیده‌ای جوی رخ خواهد داد که ممکن است در سفرها و انجام کارهای روزمره اختلالاتی را ایجاد کند. این هشدار برای آگاهی مردم صادر می‌شود تا بتوانند آمادگی لازم را برای مواجهه با پدیده‌ای جوی داشته باشند که از حالت معمول کمی شدت بیشتری دارد. از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می‌گیرند تا اگر لازم باشد تمهیداتی را بیندیشند.

دیگر خبرها

  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • افزایش سرعت وزش باد در جنوب کشور
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفتخیز جنوب
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • حفر و تکمیل هشت حلقه چاه نفت در مناطق نفت‌خیز جنوب غرب کشور 
  • حفر و تکمیل ۸ حلقه چاه نفت طی فروردین ماه در مناطق نفتخیز جنوب غرب کشور 
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها