Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که از حضور خانواده سلطنتی در عموم یا مکان‌های سرپوشیده منتشر می‌شود، نکات تعجب‌برانگیزی را در پی دارد که توجه خیلی‌ها را جلب کرده است. برای مثال دیده شده که کیت میدلتون عروس بزرگ خانواده سلطنتی و همسر شاهزاده ویلیام در ملاقات‌های زمستانی خود هرگز پالتویی را که بر تن دارد، درنمی‌آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب است بدانید این موضوع یکی از قوانین عجیب خانواده سلطنتی است که زنان در فصل زمستان اجازه درآوردن پالتوی خود را ندارند.

اما نکته‌ای که باعث تعجب است پایبند بودن کیت میدلتون به این قانون و نقض آن توسط مگان مارکل، عروس کوچک خانواده سلطنتی طبق معمول قوانین این خانواده است. این موضوع در تصاویری که از ملاقات کیت میدلتون و همسرش با خانواده سلطنتی نروژ در زمستان سال گذشته در کاخشان منتشر شد، به وضوح مشخص است. کیت با وجود اینکه میزبان این ملاقات است اما پالتو بر تن دارد. ملکه الیزابت دوم نیز پی به این تفاوت برده و اهمیتی به رفتارهای عروسش نمی‌دهد.

واقعیت این است که شاهزاده هری در صف نشستن بر تخت سلطنت جایگاه ششم را دارد بنابراین بعید به نظر می‌رسد تبدیل به پادشاه شود، در نتیجه او و همسرش در اغلب اوقات قوانین را نادیده می‌گیرند.

انتهای پیام/

بی اهمیتی مگان مارکل به قوانین عجیب خانواده سلطنتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خانواده سلطنتی انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکشور چند نماینده در پارلمان اروپا دارد؟

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در حال حاضر ۶ کشور در اتحادیه اروپا با نوع حکومت سلطنتی اداره می‌شوند. لوکزامبورگ، سوئد، بلژیک، دانمارک، هلند و اسپانیا کشورهای دارای نظام سیاسی سلطنتی هستند.

در این کشورها، پادشاه یا ملکه به عنوان رئیس دولت عمل می‌کند، اما معمولاً قدرت سیاسی چندانی ندارد. اگر بریتانیا هنوز عضو اتحادیه اروپا بود، ۷ کشور در این بلوک با حکومت سلطنتی اداره می‌شدند.

در طرف مقابل هم ۲۱ کشور در اتحادیه اروپا به صورت جمهوری ریاستی یا پارلمانی اداره می‌شوند. بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، استونی، یونان، مجارستان، ایرلند، لتونی، مالت،‌ اسلواکی، اسلوونی، اتریش، آلمان، فنلاند، ایتالیا، فرانسه، لیتوانی، لهستان، پرتغال، رومانی و یونان این ۲۱ کشور را تشکیل می‌دهند.

هرکشور چند نماینده در پارلمان اروپا دارد؟

در مجموع ۷۲۰ نماینده در انتخابات ژوئن ۲۰۲۴ برای پارلمان اروپا انتخاب خواهند شد که ۱۵ نفر بیشتر از انتخابات قبلی است.

بیشترین نماینده در پارلمان اروپا را کشور آلمان با ۹۶ کرسی دارد. بعد از آن فرانسه با ۸۱ نماینده قرار دارد. ایتالیا با ۷۶ نماینده در رتبه سوم قرار گرفته است. 

بعد از آن به ترتیب اسپانیا (۶۱)، لهستان (۵۳)، رومانی (۳۳)، هلند (۳۱)، بلژیک (۲۲)قرار گرفته‌اند. کشورهای یونان، چک، سوئد، پرتغال، مجارستان هرکدام ۲۱ نماینده در پارلمان اروپا دارند. 

اتریش با ۲۰ نماینده در رتبه چهاردهم نشسته است و پس از آن بلغارستان با ۱۷ نماینده قرار دارد. دانمارک، فنلاند و اسلواکی هرکدام ۱۵ نماینده به مقر دموکراسی اروپا می‌فرستند. 

۹ کشور باقی مانده با کمتر از ۱۵ کرسی در پارلمان اروپا هم عبارتند از ایرلند (۱۴)، کرواسی (۱۲)، لیتوانی (۱۱)، اسلوونی (۹)، لتونی (۹)، استونی (۷)، قبرس (۶)، لوکزامبورگ (۶) و مالت (۶).

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گلایه اروپایی‌ها از قانون هوش مصنوعی: تلخ به کام ما، شیرین به کام چین و آمریکا!
  • هشدار آماده‌باش به بی‌بی‌سی درباره «کیت میدلتون»؛ خبری در راه است؟!
  • اتحادیه اروپا بر اساس اصل مسئولیت مشترک به تعهدات بین المللی خود پایبند باشد
  • هرکشور چند نماینده در پارلمان اروپا دارد؟
  • همه‌چیز درباره غیب کیت میدلتون؛ هیچ‌کس او را هنگام خروج از بیمارستان ندیده است!
  • ۷۰ قانون مخل کسب و کار و تولید در استان اردبیل شناسایی شد‌
  • حمایت قاطع از همکاری مردم با حاکمیت در امر به معروف و نهی از منکر
  • گزارش «عبود» از شمال نوار غزه/ قانون جنگل از قوانین بشری بهتر است
  • قوانین و اساسنامه مناطق آزاد مانع اتصال به درگاه ملی مجوزها
  • (تصویر) عکسی جالب از سیدحسن خمینی در کنار برادرش