Web Analytics Made Easy - Statcounter

اوحدی گفت: هماهنگی‌های لازم میان دستگاه‌های عضو کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به وجود آمده است.

«سعید اوحدی» در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و کانون‌های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هماهنگی های خوبی برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میان دستگاه های فرهنگی کشور انجام گرفته است، گفت: همچنین هماهنگی های لازم میان دستگاه های عضو کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب به وجود آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه درباره همزمانی دهه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی، انقلاب ارزش ها است که در تاسوعا و عاشورا آغاز شد و مبانی فکری آن، برپایه ارزش های اهل بیت(ع) پایه گذاری شده است.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره اقدامات انجام شده برای حفظ شان ایام فاطمیه که امسال به دهه فجر همزمان شده است، اظهار کرد: تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه، بسیار قابل تامل است و فرصت خوبی برای بررسی ریشه ها، ایدئولوژی و مبانی فکری انقلاب با نگاهی دقیقتر است.

 

 

اوحدی گفت: حرکت و توطئه بسیار خطرناکی که استکبار جهانی با همکاری صهیونیسم بین الملل و برخی از  کشورهای منطقه که عناد جدی با ارزش های اهل بیت(ع) دارند و داعش آخرین ظهور و بروز آن است، ایجاد کرده، آنقدر عمیق و گسترده بود که هیچ جریانی توان مقابله با این حرکت و توطئه خطرناک را نداشت مگر جربانی که مبانی حرکتی و فکری آن، ارزش های اهل بیت(ع) باشد.

 

وی افزود: مشاهده کردیم که جریان مبتنی بر ارزش های اهل بیت(ع) مانند فاطمیون، حیدریون و زینبیون، و سایر مدافعان حرم، به عشق اهل بیت(ع) و حضرت زینب(س) و فرزندان حضرت زهرا(س)، همه چیز خود را در طبق اخلاص گذاشتند و قیام کردند.

 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: تقارن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصت بسیار بزرگی برای بررسی ریشه های اصیل انقلاب است.

 

وی افزود: چنین همزمانی همچنین فرصتی برای تبیین و ترویج ریشه اصیل انقلاب اسلامی یعنی تفکر اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه برای نسل سوم به عنوان امانتداران ادامه این نهضت بسیار عظیم، است.

 

 

 

 

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: انقلاب اسلامی خبرگزاری شبستان مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد محمد جواد ظریف چهل سالگی انقلاب ظریف آمریکا فرهنگ اصفهان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران سعید اوحدی اوحدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۸۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه هر تهدیدی با پاسخ قاطع روبه‌رو می‌شود گفت: امروز میان نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی خوبی ایجاد شده که قدرت بازدارندگی بی‌بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، سرتیپ حمزه بیدادی امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در مراسم رژه روز ارتش در محل میدان صبحگاه لشکر ۹۲ زرهی اهواز اظهار کرد: در پیام تاریخی که امام (ره) صادر کردند ایشان تاکید زیادی داشتند که ارتش باید پشتوانه مردمی داشته باشد، اگر هر ارتش یا هر سرباز پشتوانه مردمی داشته باشد می‌تواند کارایی ده و بلکه صد سرباز را داشته باشد؛ این موضوع را در طول دوران دفاع مقدس و پس از آن به وضوح دیدیم.

وی افزود: امروز بین نیروهای مسلح، دولت‌مردان و ملت شریف ایران به رهبری رهبر معظم انقلاب همبستگی بسیار خوبی ایجاد شده که یک قدرت بازدارندگی بی بدیلی را برای کشور ایجاد کرده است، نمونه این اصل در طول دوران دفاع مقدس به وضوح مشخص شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای و ارشد آجا در جنوب غرب کشور با اشاره به اینکه پیوند میان نیروهای مسلح و دولتمردان و ملت شریف ایران به رهبری فرمانده معظم کل قوا، ایجاد شده و یک امنیت پایدار و با ثبات را در جمهوری اسلامی رقم زده است، خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی وفاداری خود را در میدان آتش و خون از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کرد.

امیر سرتیپ بیدادی تصریح کرد: امروز ما به کشور و قدرتی تبدیل شده‌ایم که ابرقدرت‌های سابق اذعان می‌کنند که اگر دست ما در دست ایران باشد پیروز خواهیم شد، امیدوارم این اقتدار و افتخار تداوم داشته باشد و شاهد این باشیم که قدم‌های آخر را محکم برداریم، هرچه زودتر به قله اقتدار و افتخار برسیم و جایگاه واقعی خود را در دنیای امروز ترسیم کنیم.

سرتیپ بیدادی تاکید کرد: امروز آمریکا و همه کشورها به این نتیجه رسیده‌اند که ایران اسلامی کشوری مقتدر است؛ هیچ تعارفی ندارد و هرکجا تهدید شود یا مورد تعرض قرار گیرد، به صورت کوبنده و قاطع پاسخ خواهد داد که این در سایه فرماندهی رهبر معظم انقلاب و اقتدار نیروهای مسلح حاصل شده است.

کد خبر 745432

دیگر خبرها

  • هماهنگی نیروهای مسلح و دستگاه دیپلماسی چشمگیر و قابل تقدیر است
  • برگزاری آئین بزرگداشت نخستین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • حمایت از تشکل‌های مردم پایه فرهنگی هنری در مازندران
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود+ فیلم
  • بزرگداشت روز ارتش با رژه نیرو‌های مسلح در شاهرود
  • اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ایجاد شده است
  • ایجاد اقتدار و امنیت پایدار با پیوند میان نیروهای مسلح و ملت ممکن است