Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-19@06:00:13 GMT

نکاتی برای خرید مبلمان مناسب

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۱۸۹۷۹

نکاتی برای خرید مبلمان مناسب

قبل از اینکه برای خرید مبلمان به فروشگاه بروید ابتدا از زیباترین و شیک‌ترین مدل‌های مبلمان خانگی دیدن فرمایید و از نکاتی که برای خرید مناسب مبلمان برای شما ارائه شده بهره‌مند شوید.

اگر اتاق و فضایی که قرار است برای آن مبل بخرید، جایی است که به صورت خانوادگی و دسته جمعی در آن تلویزیون می‌بینید، باید مبلمانی راحت جهت نشستن دائمی و البته همراه با میزی مناسب برای گذاشتن ظروف پذیرایی بخرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اگر مبل مورد نظر برای فضایی است که بچه‌ها به طور دائم در آن حضور دارند و قرار است روی آن بالا و پایین بروند، پس بهتر است از مبلمانی با دسته ظریف استفاده نکنید. همچنین رنگ آن را نیز روشن انتخاب نکنید که زود به زود کثیف شود.



همچنین اگر شما آدمی هستید که پیوسته از رنگ‌ها انرژی می‌گیرید و رنگ‌ها برای شما حس و حال خاصی ایجاد می‌کنند، بهتر است دقیقا آن رنگی را که می‌خواهید یا مجموعه‌ای از رنگ‌ها را در کنار هم انتخاب کنید.

اگر قصد دارید مبلمان چرمی تهیه کنید باید چرم آن طبیعی باشد، زیرا چرم مصنوعی بعد از مدتی به لباس می‌چسبد.

در مورد چیدمان مبل‌ها باید توجه داشت که هر دست مبل به تناسب تعداد صندلی، چینش خاصی را طلب می‌کند، اما به طور کلی مبلمان باید به مرکزیت میز چیده شود.



هیچ گاه نباید مبل ۲ نفره و ۳ نفره را در کنار هم قرار داد، زیرا بسیار ناهماهنگ جلوه می‌کند. باید با مبل‌های تک نفره بین آن‌ها فاصله ایجاد کرد.

اگر بزرگی فضا باعث می‌شود به راحتی به میز بزرگ دسترسی نداشته باشید، باید از میز‌های کوچک در بین هر ۲ مبل استفاده کنید.



روکش مبلمان باید از نوع بادوام انتخاب شود و برای داخل تشک‌ها نیز بهتر است از «پلی فوم» استفاده شده باشد که به راحتی به حالت اولیه برمی گردد.



در صورت استفاده از گلدان نیز بهتر است رنگ گلدان و گل‌های آن با رنگ مبلمان شما هماهنگ باشد.

اگر از آن دسته آدم‌هایی هستید که هر دو سال یک بار وسایل شان را تعویض می‌کنندسعی نکنید پول زیادی بابت خرید وسایل تان بپردازید، زیرا با هر بار عوض کردن چیدمان خانه و خرید لوازم نو، کلی هزینه اضافی روی دست شما می‌ماند.

        منبع:برترین ها

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و دکوراسیون دکوراسیون داخلی دکوراسیون منزل مدل مبلمان راهنمای خرید مبلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۸۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از نیچر، برخی از سرطان‌های پنهان تا زمانی که از منبع خود به اندام‌های دور سرایت نکنند، شناسایی نشده باقی می‌مانند. اکنون دانشمندان ابزار هوش مصنوعی (AI) را توسعه داده‌اند که در شناسایی منشأ سلول‌های سرطانی متاستاتیکی که در بدن در گردش هستند، از پاتولوژیست‌ها بهتر عمل می‌کند. مدل اثبات مفهوم می‌تواند به پزشکان کمک کند تا تشخیص و درمان سرطان در مراحل پایانی را بهبود بخشند و عمر افراد را افزایش دهند.

فیصل محمود، که در دانشکده پزشکی هاروارد در بوستون، ماساچوست، در مورد کاربرد‌های هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی مطالعه می‌کند، می‌گوید: این یک یافته بسیار مهم است و می‌توان از آن به عنوان یک ابزار کمکی استفاده کرد.

سرطان و منشأ‌های گریزان

برای درمان سرطان‌های متاستاتیک، پزشکان باید بدانند که سلول سرطانی از کجا آمده اند. منشا ۵ درصد تومور‌ها قابل شناسایی نیست و پیش آگهی افرادی که سرطان اولیه آنها ناشناخته باقی مانده است ضعیف است.

یکی از روش‌هایی که برای تشخیص سرطان‌های متاستاتیک پیچیده استفاده می‌شود، به سلول‌های توموری موجود در مایع استخراج‌شده از بدن متکی است. پزشکان تصاویر سلول‌ها را بررسی می‌کنند تا بفهمند به کدام نوع سلول‌های سرطانی شباهت دارند. برای مثال، سلول‌های سرطان سینه که به سمت ریه‌ها مهاجرت می‌کنند، هنوز شبیه سلول‌های سرطان سینه هستند.

به گفته تیان فی، جراح سرطان روده بزرگ یا کولورکتال، هر سال از ۳۰۰ هزار فرد مبتلا به سرطان که به تازگی در بیمارستان وابسته به دانشگاه پزشکی تیانجین (TMU) در چین درمان می‌شوند، حدود ۴ هزار نفر با استفاده از این تصاویر تشخیص داده می‌شوند، اما حدود ۳۰۰ نفر تشخیص داده نمی‌شوند.

تیان، لی شیانگچون محقق بیوانفورماتیک که یادگیری عمیق را در دانشگاه پزشکی تیانجین مطالعه می‌کند به همراه همکارانش قصد داشتند یک الگوریتم یادگیری عمیق برای تجزیه و تحلیل این تصاویر و پیش بینی منشاء سرطان‌ها ایجاد کنند. نتایج آنها در مجله پزشکی نیچر منتشر شد.

آموزش هوش مصنوعی

محققان مدل هوش مصنوعی خود را بر روی حدود ۳۰ هزار تصویر از سلول‌های موجود در مایع شکم یا ریه ۲۱ هزار نفر که منشا تومور آنها مشخص بود آموزش دادند. منبع تومور و احتمال اینکه منبع تومور در سه پیش‌بینی برتر مدل گنجانده شود، ۹۹ درصد بود.

محمود می‌گوید داشتن یک فهرست سه‌گانه مفید است، زیرا می‌تواند به پزشکان کمک کند تا تعداد آزمایش‌های اضافی مورد نیاز برای شناسایی منشأ تومور را کاهش دهند، محمود می‌گوید: پیش‌بینی‌ها به ۱۲ منبع رایج سرطان، از جمله ریه‌ها و تخمدان‌ها محدود شده بود.

لی شیانگچون می‌گوید: برخی از اشکال دیگر سرطان، از جمله سرطان‌هایی که منشا آن در پروستات و کلیه‌ها هستند، قابل شناسایی نیستند، زیرا معمولاً به رسوبات مایع در شکم و ریه‌ها سرایت نمی‌کنند.

زمانی که این مدل روی ۵۰۰ تصویر آزمایش شد، در پیش بینی منشاء تومور بهتر از آسیب شناسان انسانی بود.

محققان همچنین به صورت گذشته‌نگر زیرمجموعه‌ای از ۳۹۱ شرکت‌کننده در مطالعه را حدود چهار سال پس از اینکه تحت درمان سرطان قرار گرفتند، ارزیابی کردند.

محمود قبلاً از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی منشأ سرطان‌ها از نمونه‌های بافتی استفاده کرده است، و تیم‌های دیگر از داده‌های ژنومی استفاده کرده‌اند - سلول‌ها، بافت‌ها و ژنومیکس - می‌تواند نتایج را برای افراد مبتلا به سرطان متاستاتیک با منشأ ناشناخته بهبود بخشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم/ سنوار ما را از خودمان بهتر می‌شناسد!
  • دکوراسیون فضای باز و نیمه باز با استفاده از محصولات کاربردی
  • راهنمای خرید کفشور و گاتر خطی
  • هوش مصنوعی در شناسایی منشاء سرطان‌‌‌ بهتر از انسان است
  • چگونه بلیط هواپیما و قطار با قیمت مناسب رزرو کنیم؟
  • نگهداری از موتور گیرلس چگونه است؟
  • جنرال گلد بهترین کولر گازی برای مناطق گرمسیر
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • راهنمای کامل خرید کمربند مردانه
  • اف-۲۲ آمریکایی بهتر است یا جنگنده جی-۲۰ چین؟