Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   بسیج رسانه استان کرمان در راستای کنگره 6500 شهید استان کرمان اقدام به برگزاری نشست صمیمی خبرنگاران با راوی دفاع مقدس کرد

در این نشست صمیمی عبدالعلیزاده از خاطرات و ویژگی اخلاقی شهید آتشی گوهری و شهید حاج حسین اسدی از شهدای رسانه  چنین گفت :

شهید حاج حسین اسدی از بچه های مخلص خانوک بود حضوری فعال در صحنه های مختلف قبل و بعد از پیروزی انقلاب داشت شروع جنگ تحمیلی به عنوان یک بسیجی به جبهه رفت

از مسئولیت‌های وی می‌توان به مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در لشكر 41 ثارالله و همچنین مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در قرارگاه قدس و معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه قدس اشاره كرد و در این مدت به عنوان سرباز فداكار ولایت در عرصه‌های فرهنگی خدمات ارزشمندی از خود به جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در كنار خدمت در سپاه به عنوان بسیجی فعال و مخلص با حوزه مقاومت خانوك و هیئت‌های مذهبی آن منطقه همكاری فعالی داشت و برگزاری چند یادواره  شهدای منطقه خانوك و سرکشی از خانواده شهدا از اقدامات فرهنگی این سردار شهید سرافراز اسلام است.

شهید اهل ریا نبود نماز شب را با عشق  میخواند  و با حوزه مقاومت خانوک همکاری زیادی داشت آتش به اختیار فعالیتهای ارزنده ای را انجام می داد.

حاج حسین جوانان را به خواندن دعا تشویق می کرد

سال 63 بود، پیش امام رفت و عکسش را در کنار عکس شهدا به امام ، امام گوشه عکس نوشتند (خداوند این شهید مسعود را رحمت فرماید) روح الله موسوی الخمینی  

از این به بعد بود که حاج حسین مواظب رفتار و کردارش و نماز شبش بیشتر بود و بدون  کوچکتری ریا نمازشبش را به جا می آورد . و سعی بر این داشت که کسی متوجه بیدارشدن برای نماز شبش نشود.

            مردان خدا چه با صفا می میرند                      جان باخته در راه خدا می میرند

عبدالعلیزاده در خصوص شهید غلامرضا آتشی گوهری نیز اینچنین گفت:

 غلامرضا پس از مدت ها تلاش و کوشش در هفتم بهمن ماه شصت و پنج هنگام فیلمبرداری از لحظه لحظه ی شجاعت های رزمندگان مسلمان ایرانی در عملیات کربلای ۵ شربت شهادت را نوشید.

شهید غلامرضا آتشی گوهری از فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دوران قبل، حین و بعد از انقلاب بود در این رابطه خدمات وی برای افرادی که در آن زمان با ایشان در ارتباط بودند کاملا مشهود و ملموس بود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۱۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی

مدیرکل ارشاد استان مرکزی از حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در استان مرکزی خبر داد. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حسین محمودی‌فر عصر امروز در ویژه‌برنامه «مهر و هنر» که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد با تبریک هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنر انقلاب اسلامی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی که در عرصه هنر انقلاب به ویژه برای نسل کودک و نوجوان زحمات زیادی کشیدند نامگذاری شده است، شهید آوینی هنرمندی بود که با جریان‌سازی‌هایی که انجام داد زمینه‌ای را فراهم آورد تا راه هنر انقلاب به نسل بعدی منتقل شود.

وی افزود: شهید آوینی حرکت هنر را به سمت مردمی بودن سوق داد و همین امر موجب شد امروز، هنر تعالی و ارتقاء یابد، رویکرد شجاعانه و ثبات قدم شهید آوینی در انقلاب و دفاع مقدس سبب ماندگاری این مهم شد به طوری که مقام معظم رهبری از شهید آوینی به عنوان سید شهیدان اهل قلم نام برد و بسیاری از آثار این شهید بزرگوار در زمینه دفاع مقدس و انقلاب موجب ماندگاری شخصیت شهید آوینی و آثار ایشان شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: شهید آوینی به عنوان الگو در عرصه هنر انقلاب و دفاع مقدس معروف است، این شهید والامقام، اخلاق و ولایت پذیری را سرلوحه کارهای خود قرار داد و همین امر سبب شد آثار تولیدی وی، دفاع مقدس را به زیبایی به تصویر بکشد و مردمی که دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، از این طریق، جانفشانی‌های رزمندگان  اسلام را درک نمایند.

محمودی‌فر با تقدیر از مشارکت حوزه هنری استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اراک در برگزاری این برنامه،گفت: وظیفه نسل جوان است تا با زبان هنر و ابزار فرهنگ، شهید آوینی را به نسل‌های آینده بشناسانند.

به گزارش تسنیم، پایان مراسم از هنرمندان رشته‌های مختلف تجسمی، عکاسی، خوشنویسی، فیلمسازی و غیره تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • انتخاب چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • فرمانده گردان لوتی‌های دفاع مقدس کیست؟ |‌ عکس
  • «فرمانده لوتی‌ها» مستند شد
  • چهره هنر انقلاب اسلامی آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۳ معرفی شد