Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر با اشاره اهمیت ترویج ورزشهای همگانی، گفت: ۲۰۰۰ ورزشکار در المپیاد ورزش های روستایی و شهری بابلسر با هم رقابت می کنند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابلسر، یاسر ابراهیم زاده امروز در آئین افتتاحیه اولین المپیاد ورزشهای روستایی و شهری در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت بابلسر،  اظهار داشت: ورزش و نشاط اجتماعی دو بال یکدیگر هستند و نقش بسزایی در توسعه جوامع دارند که همواره مورد اهمیت بشر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از موضوعاتی که میتواند دستیابی به نشاط اجتماعی را هموارتر سازد بحث برگزاری جشنوارههای مختلف ورزشی و المپیادهای تخصصی بوده که بابلسر در این حوزه اقدامات گستردهای را انجام داده و با برنامه ورود کرده است.

رییس اداره ورزش و جوانان بابلسر، خاطرنشان کرد: یکی از پروژه‌های مهم ما در توسعه ورزش های همگانی، برگزاری المپیاد ورزش‌های روستایی و شهری بوده که به مناسبت چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان بابلسر برگزار می‌شود.

بابلسر قطب گردشگری، ورزش و کشاورزی منطقه می‌شود + فیلمبرنامه‌های ورزش همگانی و روستایی در اردبیل 288 درصد رشد یافت3 پروژه ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان در استان سمنان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود

ابراهیم زاده با بیان اینکه این المپیاد برای اولین بار در مازندران و با شعار چهل سال بالندگی و نشاط اجتماعی برگزار میشود، گفت: دو هزار ورزشکار در 15 رشته ورزش در بابلسر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر ادامه داد: آیین افتتاحیه المپیاد در تاریخ 6 بهمن ماه امسال مصادف با حماسه ششم بهمن آمل نوید خوبی برای پاسداشت حماسههای انقلابی کشور است.

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۰۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،در این مرحله از اردو ۱۲ کشتی گیر در ۱۰ وزن خود را برای حضور در رقابت های فراملی آماده میکنند.
کشتی گیران تمرینات خود را تا چهارم اردیبهشت ماه زیر نظر حمید باوفا سرمربی تیم انجام خواهند داد.
شهرستان مریوان روزهای ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه نیز میزبان رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رده سنی جوانان با عنوان جام شاهد است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • المپیاد ورزش‌های فناورانه زمینه‌ساز شکوفایی استعداد‌های برتر دانشجویی
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • جزئیات اعطای تسهیلات به دانشجویان برتر المپیاد ورزش‌های فناورانه اعلام شد
  • اعزام ۹ ورزشکار به مسابقات دوومیدانی جوانان آسیا
  • تخصیص ۲۰ میلیارد تومان برای تجهیز هیئت‌های ورزشی بوشهر
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • اعلام مخالفت شورای اسلامی شهر نیشابور با تغییر کاربری اراضی مجموعه ورزشی انقلاب
  • معرفی نفرات برتر پنج وزن نخست کشتی جام عبداله موحد
  • ثبت‌نام المپیاد ورزش‌های فناورانه دانشجویی آغاز شد/ مهلت ثبت نام تا ۲۵ اردیبهشت