Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يگان موشکي ارتش و کميته هاي مردمي يمن با يک فروند موشک بالستيک، مواضع نيروهاي ائتلاف سعودي را در استان «جيزان» در جنوب عربستان، هدف قرار داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از المسيره؛ يک منبع نظامي يمن گفت: اين موشک بومي يمن به محل تجمع مزدوران ائتلاف سعودي در شرق گذرگاه «طوال» در «جيزان» اصابت کرد و بر اثر آن تعدادي از مزدوران کشته و يا زخمي شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يگان موشکي ارتش يمن هفته گذشته نيز با دو فروند موشک بالستيک محل تجمع عناصر ائتلاف سعودي را در «جيزان» و پادگان نظامي در منطقه «عسير» عربستان هدف قرار داد که بر اثر آن شماري از متجاوزان سعودي کشته و يا زخمي شدند.
حملات نيروهاي يمني به جنوب عربستان در حالي انجام مي شود که جنگنده هاي ائتلاف سعودي تقريبا روزانه مناطق مختلفي را در يمن از جمله مناطق مسکوني بمباران مي کنند.
شکست عمليات مزدوران سعودي در عسير
در خبري ديگر؛ نيروهاي ارتش يمن تلاش مزدوران سعودي را براي نفوذ به گذرگاه «علب» در شهر مرزي «عسير» در جنوب عربستان، ناکام گذاشتند.
نيروهاي يمني در اين عمليات شماري از عناصر مزدورسعودي را به هلاکت رسانده و تعدادي ديگر را زخمي کردند.
نيروهاي يمني همچنين با اجراي عملياتي ويژه در «نجران» در جنوب عربستان، جلوي پيشروي مزدوران سعودي را در منطقه «رشاحه» گرفتند.
درهمين حال، مواضع مزدوران سعودي و تجهيزات آنها در منطقه «الصوح» نزديک «نجران» با توپخانه ارتش يمن هدف قرار گرفت.
درجبهه «نهم» صنعا نيز نيروهاي يمني يک تانک متجاوزان سعودي را با موشک هدايت شونده هدف قرار داده و منهدم کردند.
عربستان‌‌ با حمايت آمريکا، امارات و چند کشور ديگر از مارس 2015 اقدام به تجاوز نظامي به يمن و محاصره زميني، دريايي و هوايي اين کشور کرده است. جنگ‌افروزي عربستان و متحدانش در يمن تاکنون به کشته شدن بيش از چهارده هزار يمني، زخمي شدن ده‌ها هزار نفر و آوارگي ميليون‌ها يمني منجر شده است.
تجاوز نظامي عربستان همچنين کشور فقير يمن را با کمبود شديد مواد غذايي و دارويي مواجه کرده است.
116/118
کليدواژه تجاوز نظامي عربستان به يمن

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۰۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، که نیروهای مقاومت اسلامی حزب الله لبنان امروز یکشنبه تجمع نظامیان صهیونیست را در نقاط مرزی هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای در این باره اعلام کرد گروهی از نظامیان اشغالگر صهیونیست را در شهرک شومیرا در شمال فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است.

هنوز جزئیات بیشتری از تلفات صهیونیست‌ها در این عملیات منتشر نشده است.

کد خبر 6084104 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • (ویدئو) حمله هواپیمای سوخو-۳۴ روسیه به مواضع نیروهای اوکراین
  • مزدوران فرانسوی در خط مقدم جنگ علیه روسیه
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • گزارش تلویزیون سعودی از زرادخانه موشکی ایران
  • مواضع صهیونیست‌ها در شومیرا از سوی حزب الله هدف قرار گرفت