Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرد: در حمله نظاميان و شهرک‌نشينان صهيونيست به شمال رام الله در کرانه باختري رود اردن، دست‌ِکم يک فلسطيني شهيد و دهها نفر زخمي شدند.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از شبکه تلويزيوني المنار؛ در پي يورش عصر شنبه گروهي از شهرک‌نشين‌هاي صهيونيست به روستاي «المغير» در رام‌الله، اهالي اين روستا با صهيونيست‌ها درگير شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


درهمين حال؛ وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرد: در اين حمله يک جوان فلسطيني به ضرب گلوله اشغالگران به شهادت رسيد و دستِ‌کم 30 نفر نيز زخمي شدند.
نظاميان صهيونيست علاوه بر تيراندازي با پرتاب بمب‌هاي صوتي و گازهاي اشک آور به سمت اهالي روستاي المغير تلاش کردند که آنها را متفرق کنند.‎
جنايت صهيونيست‌ها در حمله به اين روستا در حالي است که پيش از اين در يک روز گذشته، سه جوان فلسطيني توسط صهيونيست‌ها به شهادت رسيدند.
نظاميان رژيم صهيونيستي روز گذشته (جمعه) نيز با هدف قرار دادن تظاهرکنندگان فلسطيني در باريکه غزه و کرانه باختري رود اردن دو فلسطيني را شهيد و ده‌ها تَن را زخمي کردند.
همچنين بامداد امروز نظاميان اسرائيلي به بهانه توقف چند دقيقه‌اي خودروي يک جوان فلسطيني، وي را هدف قرار دادند و به شهادت رساندند.
جنايات رژيم صهيونيستي با حمايت‌هاي همه جانبه آمريکا و سازش برخي کشورهاي عربي از جمله عربستان، مصر، امارات و رژيم بحرين در مورد مسئله فلسطين و سکوت سازمان‌هاي بين المللي و منطقه‌اي، همچنان ادامه دارد.
116/118
کليدواژه رژيم صهونيستي شهيد

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله مقاومت اسلامی لبنان به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

بر اساس این گزارش، منطقه بیت هیلل در نزدیکی کریات شمونا در شمال فلسطین اشغالی هدف قرار گرفته است.

رسانه های رژیم صهیونیستی از زخمی شدن سه صهیونیست بر اثر حمله پهپادی خبر دادند.

منابع خبری از شنیده شدن صدای دو انفجار در الجلیل علیا خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز با تایید این حمله بیان کرد: دو پهپاد از لبنان به سمت ما روانه شده و در بیت هیلل منفجر شدند و حادثه در دست بررسی است.

کد خبر 6080025

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه | ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در غزه/ ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • یک شهید و ۲ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به خودوریی در لبنان
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان
  • زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله حزب الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • حمله جدید حزب الله لبنان به مرگیلوت در شمال فلسطین اشغالی