Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-23@17:18:19 GMT

نگهبانانی که خود دزد شدند

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۱۶۶۱

نگهبانانی که خود دزد شدند

رکنا: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارقان قطعات خودرو یک شرکت تولیدی که اقدام به سرقت 25 میلیارد ریالی کرده بودند خبر داد.

سرهنگ مهدی حاجیان اظهار کرد: در پی ارجاع شکایتی به پلیس آگاهی شهرستان آبیک مبنی بر سرقت قطعات خودرو از یک شرکت تولیدی، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان با تشکیل کارگروه ویژه‌ای در دستور پلیس آگاهی شهرستان آبیک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات به‌عمل‌آمده مشخص شد صاحب شرکت تولیدی قطعات خودرو در زمان حضور 6 ماهه خود در خارج از کشور، نسبت به سرقت حجم زیادی از قطعات خودرو از شرکت وی توسط سارقان اقدام شده است.

وی افزود: صاحب شرکت تولیدی که پس از انبارگردانی، متوجه سرقت میلیاردی از شرکت، پس از فک پلمب می‌شود در اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیسی توسط مأموران پلیس آگاهی 2 مظنون در این رابطه شناسایی‌شده و تحت مراقبت‌های نامحسوس پلیسی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: مأموران حین خروج یکی از مظنونان از شرکت تولیدی با خودرو شخصی‌اش، به وجود اموال سرقتی در خودرو وی مشکوک شده و خودرو را در جاده آبیک" متوقف و در بازرسی از آن تعدادی قطعات خودرو و کابل کشف و فرد مظنون را دستگیر کردند.

حاجیان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری اولین مظنون، همدست وی پس از اطلاع از دستگیری‌اش قصد خروج از استان را داشت که در یک اقدام ضربتی وی نیز دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی عنوان کرد: متهمان در بازجویی فنی مأموران و در مواجه با ادله متقن پلیس به سرقت قطعات خودرو طی چندین مرحله از اوایل سال جاری با سوءاستفاده از مسئولیت واگذارشده اعتراف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه هر دو متهم از عوامل نگهبانی شرکت تولیدی بودند پس از تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روان زندان شدند.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

منبع: رکنا

کلیدواژه: پلیس سرقت زندان اخبار حوادث خودرو سرقت فرمانده انتظامی استان دزد قزوین عکس فیلم تجاوز دختر کشته تصاویر مدرسه مرد مشهور دستگیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولی‌پور گودرزی گفت: مأموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان فداییان اسلام تهران بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با دو سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند. آنان در نخستین گام اقدام به استعلام پلاک خودرو کرده و در جریان آن متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناک و خلاف جهت حرکت خودروها پا به فرار گذاشته و وارد بزرگراه بعثت شد. کارآگاهان نیز در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و با اجرای طرح مهار، در نهایت خودروی مذکور را که در حین فرار با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده بود، متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا فرار کرد اما همدستش بازداشت شد، گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده‌اند. همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودرویی دیگر در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این فرد همچنین به چند مورد سرقت به‌عنف دیگر از جمله سرقت گوشواره از زنی جوان نیز اعتراف کرد.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد.

کد خبر 6084593

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در مراغه
  • دستگیری دزدان جادوگر با شلیک گلوله!
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب