Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- وقوع طوفان و گردباد در فرودگاه آنتالیا باعث وارد آمدن خسارت به هواپیماها و دیگر تجهیزات فرودگاه و همچنین مجروحیت ۱۲ نفر شد. ایرانی بودن زخمی‌ها هنوز مشخص نیست.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد امروز و فردا بزرگ‌ترین طوفان و گردباد تاریخ معاصر ترکیه این کشور را درخواهد نوردید.

بر همین اساس دولت ترکیه اعلام کرده است خروج تمام قایق‌ها از سواحل این کشور ممنوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه طوفان فصلی در مرکز مدیترانه به یک گردباد عظیم با سرعت باد ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت تبدیل شده است، دولت ترکیه به تمام مناطق ساحلی این کشور از ازمیر تا آنتالیا هشدار صادر کرده است.

بنا به مدلسازی انجام‌شده دو شهر کوش‌آداسی و ددیم بیشترین آسیب را از این طوفان خواهند دید.

از یک سو مقامات این دو شهر خروج قایق‌ها از لنگرگاه‌ها ممنوع شده و از طرف دیگر سازمان هواشناسی ترکیه به میلیون‌ها نفر از مردم در سواحل مدیترانه هشدار داده است که این طوفان می‌تواند به تخریب ساختمان‌ها و آسیب به مردم و حیوانات در زیر سقف‌ها، تخریب شدن گلخانه‌ها و مزارع، ایجاد سیل و حتی خراب شدن مناره‌ها منجر شود.

رکنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فرودگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات جام حذفی والیبال ترکیه، تیم فنرباغچه در حضور دو ستی مهدی جلوه قاضیانی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران با نتیجه سه بر یک مقابل هالک بانک شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

در این مسابقه هالک بانک ست های اول، دوم و چهارم را به ترتیب با نتایج 25 بر 12، 25 بر 16 و 26 بر 24 از آن خود کرد و فنرباغچه نیز گیم سوم را 25 بر 20 برد.

نیمر عبدالعزیز قطر پاسور هلندی تیم هالک بانک بیست امتیاز برای تیمش کسب کرد و مهدی جلوه نیز دو امتیاز برای فنرباغچه به دست آورد.

به این ترتیب فینال جام حذفی والیبال ترکیه بین تیم های آرکاس اسپور ازمیر و هالک بانک برگزار خواهد شد. آرکاس اسپور نیز در یک بازی جذاب و با درخشش گئورگی گروزر و ماندیراچی سه بردو از سد زراعت بانک گذشت.

دیگر خبرها

  • روز ۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • روز۱۷۴ طوفان‌الاقصی|۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • ۶ استان پر حادثه کشور در ایام نوروز مشخص شد
  • رکورد پروازهای مسافری فرودگاه خارگ شکسته شد
  • اولین رویای ملی‌پوش ایرانی در تکیه بر باد رفت
  • لحظات عملیات کماندویی دستگیری 147 مظنون داعش
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/ متهم در محل جنایت دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ تن در کرمانشاه/متهم دستگیر شد
  • قتل یک نفر و زخمی شدن ۲ نفر در کرمانشاه