Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه نشریه مادریدی آ.اس اعلام کرد که رئال مادرید حاضر به پرداخت رقم نجومی برای جذب اریکسن نیست، این منبع، هازارد را اولویت اصلی مسئولان این تیم معرفی کرد.

طرفداری- با توجه به اینکه رئال مادرید در تلاش است تا به رده دوم لالیگا برسد و همچنان در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا شانس دارد، مسئولان این تیم به فکر آماده شدن برای آینده هستند و قصد دارند دست به خرید بزرگ بزنند که نام ادن هازارد در صدر این لیست قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از آ.اس، بازیکنان بزرگی در موفقیت های رئال مادرید در این چند فصل نقش داشته اند که مارسلو و لوکا مودریچ نمونه ای از این دست بازیکنان می باشند. اینتر و یوونتوس علاقه زیادی برای جذب این دو بازیکن دارند که باعث شده رئال مادرید به فکر چند خرید بزرگ برای جاینشینی این ستارگان بیافتد. از هازارد و اریکسن به عنوان جانشین کریستیانو رونالدو و مودریچ نام برده شده بود که به نظر می رسد، رئال مادرید از خرید کریستین اریکسن منصرف شده است و حالا هازارد به عنوان هدف اصلی کهکشانی ها در نقل و انتقالات تبدیل شده است.

ادن هازارد که در دوران اوج خودش است و نقش کلیدی در موفقیت تیم ملی بلژیک در جام جهانی روسیه ایفا کرد تا ژوئن 2020 با چلسی قرارداد دارد و تاکنون چندین بار از تمدید قراراداد با آبی های لندنی سر باز زده است. در سایت ترنسفرمارکت، ارزش ادن هازارد 150 میلیون یورو تعیین شده است اما مسئولان رئال مادرید به علت روبه پایان بودن قرارداد هازارد نمی خواهند بیشتر از 100 میلیون یورو برای او هزینه کنند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۲۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور ال‌کلاسیکو مشخص شد

یک داور ۴۳ ساله قضاوت دیدار ال‌کلاسیکوی پیش رو بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا را بر عهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا پس از بازی‌های امشب و فردا شب خود (سه‌شنبه و چهارشنبه) در دور برگشت از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، باید خود را برای دیداری حساس با یکدیگر در ال‌کلاسیکو آمادهکنند، دیداری که یکشنبه هفته آینده در هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا از ساعت 22:30 به وقت تهران و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه اسپانیایی «رلوو»؛ سازمان لالیگای اسپانیا برای تقابل پیش روی رئال مادرید و بارسلونا، سزار سوتو خرادو داور 43 ساله را به عنوان داور این بازی حساس برگزیده است.

رئال با غلبه بر مایورکا به استقبال ال‌کلاسیکو رفت

رئال مادرید در آستانه ال‌کلاسیکو با 78 امتیاز صدرنشین لالیگا است و بارسلونا 70 امتیازی را پشت‌ سر خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: از رئال مادرید نمی‌ترسم؛ کار هنوز تمام نشده است
  • گواردیولا: تعریف‌هایم از رئال را کسی باور نمی‌کند
  • گواردیولا: کسی حرف‌هایم در مورد رئال را باور ندارد
  • برناردو: به این دلیل رئال 14 لیگ قهرمانان دارد
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • فابیو کاپلو: یوونتوس برای بازگشت به کورس قهرمانی به 4 خرید نیاز دارد
  • آینده مبهم جنجالی‌ترین خرید فصل رئال
  • تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار برگشت با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • شوق ستاره‌های رئال: این جام مزه دیگری دارد
  • خلاصه بازی مایورکا ۰ - ۱ رئال مادرید