Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،  سیف الله مطلبی، مدیر کل امور شهری و شهرداری‌های استان آذربایجان غربی در مراسم تودیع و معارفه شهردار سلماس با اشاره به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت:اگر امروز را با چهل سال قبل مقایسه کنیم به نیکی در می‌یابیم که پیشرفت‌های زیادی به برکت انقلاب اسلامی بدست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:سال ٩٧ سال بسیار سختی برای شهرداری‌های کشور بود و متعاقب آن شهرداری‌های سلماس و تازه شهر نیز از این قاعده مستثنی نبودند که لازم است از شهرداران و عوامل شهرداری به واسطه پشت سر گذاشتن این سال تشکر نمایم.

مطلبی اضافه کرد:صداقت و پرهیز از دوباره کاری خواسته اصلی مردم از مسئولین است که امیدوارم شهردار جدید سلماس نیز با در پیش گرفتن روح اخلاص بتواند موفق و موید باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تمامی اعضای شورای اسلامی در ایام انتخابات وعده‌هایی را به مردم داده اند از فرماندار محترم درخواست دارم وعده‌های اعضای شورای اسلامی شهر را از آن‌ها مطالبه کند و وعده‌های انتخاباتی را به آن‌ها یاد آور شود.

وی اضافه کرد:اینکه نیرو‌ها و پتانسیل‌های سلماس در این شهر نمی‌توانند موفق باشند، اما در شهر‌های دیگر و سطح استان بسیار موفق عمل میکنند جای سوال دارد، چرا باید نیرو‌های سلماس در این شهر مورد بی توجهی قرار گرفته و چرا نبایست در شهر سلماس فرهنگسرا وجود داشته باشد و فرهنگ سرا‌ها در چهار گوشه شهر به فعالیت بپردازند؟

مطلبی گفت:در گذشته انتظار مردم از شهرداری فقط در بخش‌های عمرانی بود، اما امروز مردم انتظارات اجتماعی فرهنگی نیز دارند، از شهردار جدید تقاضا دارم به امورات فرهنگی و پژوهشی نیز توجه داشته باشند، شهرداری سلماس درجه ٨ می‌باشد، زمانی که شهرداری سلماس درجه ٧بود بعضی شهر‌ها بخش بودند، اما اینک از شهرداری سلماس سبقت گرفته اند و از درجه بالاتری برخوردار هستند، سرمایه‌های ملکی سلماس مورد بی توجهی قرار گرفته اند و شهرداری سلماس نتوانسته است منابع جدید مالی ایجاد کند.

انتهای پیام/س

مراسم معارفه شهردار سلماس

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شورای عالی استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۲۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس

شهردار تهران درباره در پیش بودن دور دوم انتخابات مجلس در تهران گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه نشست هفتگی هیئت دولت طی سخنانی در پاسخ به سوالی درباره مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر  در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد،گفت : موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی افزود:  در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم. 

زاکانی گفت:  ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعا در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • برگزاری راهپیمایی حمایت از عملیات وعده صادق در خوی و سلماس
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • مطالبه ۳۰ همتی شهرداری مشهد از دولت
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • تامین آب پایدار و ارتقای ایمنی راه‌ها در اولویت مطالبه از دولتمردان است