Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@15:48:22 GMT

احتمال گل‌آلود شدن چشمه آب شرب لومار

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۵۲۲۷۸۰

احتمال گل‌آلود شدن چشمه آب شرب لومار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،ذولفقار سلیمی مدیر آب و فاضلاب شهر لومار در جلسه ستاد بحران شهرستان سیروان گفت: احتمال گل‌آلود شدن چشمه آب شرب لومار وجود دارد لذا توصیه می‌شود شهروندان برای ۲۴ ساعت آب شرب ذخیره کنند.

سلیمی افزود:این موضوع در حالی بیان شد که منبع آب شرب شهر لومار از چشمه آب روستای سرابکلان تامین می‌شود و در مسیر سیلاب فصلی قرار گرفته است همچنین درفصل‌هایی از سال که میزان بارندگی فراوان باشد با سرازیر شدن آبراه‌های فصلی امکان گل آلود شدن این چشمه دور از انتظار نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه فرماندار سیروان نیز با اشاره به هشدارهای هواشناسی مبنی بر شدت بارش‌ها در مناطق مختلف، از روستاهایی که در حوزه آبریز سد سیمره قرار دارند خواست تا نسبت به جمع‌آوری ادوات و موتورآلات کشاورزی که در مسیر سیلاب قرار دارند اقدام کنند.

انتهای پیام/با

شهروندان برای ۲۴ ساعت آب شرب ذخیره کنند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بحران آب مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت:‌ در زمان حاضر آسمان اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که از بعدازظهر گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد: از امروز وضعیت پایدار جوی در استان حاکم خواهد شد و سامانه بارشی فعالی نیز پیش بینی نمی شود.

سلطانی اظهار داشت:دمای استان از صبح امروز در برخی مناطق به طور نسبی کاهش یافت اما طی روزهای آینده به تدریج افزایش می یابد و از اوایل هفته آینده هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می شود.

وی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ایستگاه فرودگاه زنجان با ۲ درجه سانتیگراد خنکترین و گیلوان با ۲۴ درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان ثبت شدند.

سلطانی گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۱۱ درجه سانتیگراد بوده که این میزان نسبت به روز گذشته در همین ساعت ۲ درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان پنج و ۱۵ درجه، ابهر هشت و ۱۳، خرمدره هفت و ۱۳ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۰ درجه، قیدار سه و ۱۱ درجه، سلطانیه سه و ۱۲ درجه و ماهنشان هشت و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • خرم‌آباد در انتظار ساخت ۲ سد/ چشمه‌های شهر لطفاً خشک نشوید!
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه
  • مناطق کوهستانی طارم مه آلود است
  • مناطق کوهستانی شهرستان طارم مه آلود است
  • برگزاری پنجمین دوره مسابقات ملی دوچرخه‌سواری جام چشمه سبز گلمکان
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌های فصلی در کرمان
  • هنوز هم تا حد مرگ از ژوزه مورینیو می‌ترسم!‏