Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ؛ مدیر امورآب میناب در این جلسه ضمن تشریح وضعیت اجرای پروژه آبیاری تحت فشار شمال دشت میناب ، گفت : کشاورزانی که اراضی آنها خارج از محدوده طرح بوده ، جزء مشترکین شبکه آبیاری میناب نبوده ولی در سالهای قبل بعضا به دلیل وجود آب مازاد از شبکه آب دریافت می کردند.

وی افزود : این کشاورزان متقاضی الحاق به طرح می باشند که با توجه به میزان تخصیص سالیانه آب و ظرفیت خط انتقال می تواند مشکلاتی را در آینده به وجود آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میناب با بیان مزایا و منافع الحاق اراضی جدید از جمله وجود اعتباربرای افزایش سطح زیر پوشش آبیاری تحت فشار خواستار الحاق اراضی به طرح شدند.

در پایان نیز فرماندار میناب اظهار داشت : با توجه به مشکلات بیکاری اقشار آسیب پذیر باید از فرصت به وجود آمده استفاده نمود و با بررسی کارشناسی موضوع تصمیم گیری شود .

وی همچنین در خصوص حقابه کشاورزی سد سرنی اعلام کرد : با توجه به فقر و بیکاری در شهرستان باید تخصیص کشاورزی سد سرنی برای حدود 10 هزار هکتار اراضی پایین دست در نظر گرفته شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیکاری جهاد کشاورزی فرماندار کارشناسی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۵۲۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور

روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور اعلام کرد: مامورین سرجنگلبانی سلیاکتی و نیرو‌های حفاظتی شرکت توسعه جنگل‌های شمال و واتاشان بر اساس وظیفه ذاتی خود و به استناد ماده ۱۱ قانون اراضی مستحدث ساحلی نسبت به اجرای رفع تجاوز تقریبی ۱۳۰۰ مترمربع در ساحل شهرستان نور از ید متصرف خارج و اعاده وضع به سابق نمودند.

هموطنان می توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۴ هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان ساری
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • اجرای آبیاری قطره‌ای زیرسطحی در تاکستان‌های شیروان
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه/ لزوم صیانت از منابع آب
  • رفع تصرف اراضی مستحدث ساحلی در شهرستان نور
  • شناسایی و جلوگیری از تغییر کاربری اراضی کشاورزی تفرجگاه غربالیز
  • اصلاح طرح آبیاری قطره‌ای اراضی ۱۷۰ هکتاری آب‌پخش در دولت سیزدهم
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌ کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار
  • بررسی مدیریت خشکسالی در شورای حفاظت از منابع آبی مازندران
  • تجهیز بیش از ۱۰۰۰ هکتار زمین‌های کشاورزی اردبیل به سیستم آبیاری تحت فشار